Atatürk'ün fotoğrafını yırttı!

Tekirdağ’daki Saray İmam Hatip Ortaokulu’nda 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı haftasında skandal bir olay yaşandı. Fen Bilgisi öğretmeni C.G.’nin, Mustafa Kemal Atatürk’ün fotoğrafını yırtıp çöpe atması üzerine, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından öğretmen hakkında soruşturma başlatıldığı bilgisine ulaşıldı.

Atatürk'ün fotoğrafını yırttı!

Tekirdağ’daki Saray İmam Hatip Ortaokulu’nda 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı haftasında skandal bir olay yaşandı. Fen Bilgisi öğretmeni C.G.’nin, Mustafa Kemal Atatürk’ün fotoğrafını yırtıp çöpe atması üzerine, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından öğretmen hakkında soruşturma başlatıldığı bilgisine ulaşıldı.

15 Aralık 2017 Cuma 14:38
Atatürk'ün fotoğrafını yırttı!

Tekirdağ’ın Saray İmam Hatip Ortaokulu’nda 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı haftasında Fen Bilgisi öğretmeni C.G.’nin, Mustafa Kemal Atatürk’ün fotoğrafını yırtıp çöpe attığı öğrenildi. Öğrencilerin olayı okul yönetimine bildirmesi üzerine, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından öğretmen hakkında soruşturma başlatıldığı öğrenildi.

 ATATÜRK FOTOĞRAFLARINI ÇÖPE ATTI

Öğrencilerin anlatımına göre; Fen Bilgisi öğretmeni C. G.,29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla panolara asılan Mustafa Kemal Atatürk’ün fotoğraflarından rahatsız oldu. Öğrencilerin gözü önünde Atatürk fotoğraflarını yırtan C.G., fotoğrafları yırttığı çöpe attı.Gerici Öğretmenlerinin bu davranışından rahatsız olan öğrenciler, durumu okul yönetimine bildirdi.

Okul idarecileri öğretmenin ifadesini alarak, olayı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne taşıdı. Öğretmen hakkında İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından soruşturma başlatıldığı bilgisine ulaşıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.12.2017 14:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
LAZ 2017-12-15 15:36:18

KOPEK İSTE DİNSİZ ARİYORSANİZ BUDUR. .... KOPEKLESMİS SUUD... KAFALİ SAPLAMA

Avatar
korkma 2017-12-15 16:58:44

Yobaz sürüleri.

Avatar
OROSPUNUN PİÇİ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK,PUŞT,GÖTVEREN ŞEREFSİZ 2017-12-15 16:58:25

Şerefsiz namussuz,şunu bilesinki..orospu,PİÇİ DÜNYA,MUCİZESİ,DÜNYA,LİDERİ BAŞKUMUTAN ULU ÖNDER TANRININ BİZ TÜRK ULUSUNA ÖZENE BÖZENE,YARATDIĞI,HEDİYE ETTİĞİ CENNETEKİ MELEKLERİN EFENDİSİ CENNETİN EN MUHTEŞEM KÖŞESİNDEKİ DAHİ,EFSANE ,MELEKLERİN VE BİZ TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ BAŞKUMUTAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK OLMASAYDI ..Senin gibi ,GİBİSİDE FAZLA OROSPU PİÇİNİN BABASI KİM OLDUĞUNU BİLEMEZDİN Orospu ANANI KİM BİLİ KAÇ GAVUR FIRÇALARDI ..KAÇ GAVUR ANANI DÜZERDİ ANANIN BİLMEM NE FARAJ OLURDU P UŞT..GÖTVEREN KURBAN OL LAĞIM FARESİ FOSEPTİK SEN ULU ÖNDER BAŞ KUMUTANIMIZ DAHİ DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRKÜMÜZĞN S IÇTIĞI BOKLAR ŞEREFSİZ ..DUA ETKİ BEN ORADA DEYİLDİM .Yoksa ..LEŞİN KANALİZASYONLARDA LSĞIM FARELERİNE YEM OLURDU OROSPUNUN PİÇİ ..EŞOLUEŞŞEK PUŞT..GÖTVEREN LAĞIM.,FARESİ ANANI KESİN DÜZMÜŞLERDİRKİ SENİN GİBİ OROSPUNUN PİÇİ Nİ PEYDAHLAMIŞ ..LAĞIM FARESİ FOSEPTİK

Avatar
OROSPUNUN PİÇİ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK,PUŞT,GÖTVEREN ŞEREFSİZ 2017-12-15 16:59:48

Şerefsiz namussuz,şunu bilesinki..orospu,PİÇİ DÜNYA,MUCİZESİ,DÜNYA,LİDERİ BAŞKUMUTAN ULU ÖNDER TANRININ BİZ TÜRK ULUSUNA ÖZENE BÖZENE,YARATDIĞI,HEDİYE ETTİĞİ CENNETEKİ MELEKLERİN EFENDİSİ CENNETİN EN MUHTEŞEM KÖŞESİNDEKİ DAHİ,EFSANE ,MELEKLERİN VE BİZ TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ BAŞKUMUTAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK OLMASAYDI ..Senin gibi ,GİBİSİDE FAZLA OROSPU PİÇİNİN BABASI KİM OLDUĞUNU BİLEMEZDİN Orospu ANANI KİM BİLİ KAÇ GAVUR FIRÇALARDI ..KAÇ GAVUR ANANI DÜZERDİ ANANIN BİLMEM NE FARAJ OLURDU P UŞT..GÖTVEREN KURBAN OL LAĞIM FARESİ FOSEPTİK SEN ULU ÖNDER BAŞ KUMUTANIMIZ DAHİ DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRKÜMÜZĞN S IÇTIĞI BOKLAR ŞEREFSİZ ..DUA ETKİ BEN ORADA DEYİLDİM .Yoksa ..LEŞİN KANALİZASYONLARDA LSĞIM FARELERİNE YEM OLURDU OROSPUNUN PİÇİ ..EŞOLUEŞŞEK PUŞT..GÖTVEREN LAĞIM.,FARESİ ANANI KESİN DÜZMÜŞLERDİRKİ SENİN GİBİ OROSPUNUN PİÇİ Nİ PEYDAHLAMIŞ ..LAĞIM FARESİ FOSEPTİK

Misafir Avatar
001 2017-12-15 18:20:11 @OROSPUNUN PİÇİ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK,PUŞT,GÖTVERE

bu güzel yazıya beğenmedimi tıklayan orospu çocuğu vatan hainidir ben beğendim ağzına sağlık arkadaşım bu şeri,atçı şerefsiz imam hatiplilerin amn koyacam

Beğenmedim! (1)
Avatar
amk i.mam hatiplileri 2017-12-15 18:21:12

imam hatipli değilmi hepsinin beyni yıkanmış topluluktur Atatürke bunu yapanı oracıkta mezarını dikeceksin

Avatar
Türkün Atası Dedesi Atatürk 2017-12-15 22:10:41

Zaten bu Coçuk tecavüzcüler Atatürkü sevse hakaret olurdu.

Avatar
Ah imam hatipliler ah 2017-12-15 18:47:55

Yahu imam hatip demek illaki yobaz görüşlü ve Atatürk düşmanımı olmak demek.Not.Haydar Baş bey efendinin Atatürk vidosunu izleyin

Avatar
YKY 2017-12-15 19:10:11

Bu mu öğretmen ? Örümcek kafalı adamcık. Ortaçağ'a geri döndürebilmek, kula kulluk yaptırmaları için tabi ki önderimiz ATATÜRK büyük bir Engel!