Flaş Haber
Kapat

Belediye 'din eğitimi'ne başlıyor!

Ankara Büyükşehir Belediyesi, ortaokul ve lise öğrencilerinin "Milli ve manevi duygulara bağlı, ahlaki ve erdemli birer birey olmalarına katkı sağlamak ve öğrencilerin dini değerlerini sağlamlaştırmak" amacıyla yeni bir program başlatıyor.

Belediye 'din eğitimi'ne başlıyor!

Ankara Büyükşehir Belediyesi, ortaokul ve lise öğrencilerinin "Milli ve manevi duygulara bağlı, ahlaki ve erdemli birer birey olmalarına katkı sağlamak ve öğrencilerin dini değerlerini sağlamlaştırmak" amacıyla yeni bir program başlatıyor.

12 Ocak 2018 Cuma 17:57
Belediye 'din eğitimi'ne başlıyor!

Ankara Büyükşehir Belediyesi, ortaokul ve lise öğrencilerine din eğimi verecek.

Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre, program kapsamında gönüllü eğitimciler "Medeniyet Banisi Genç Yürekler" adı altında ortaokulları ve liseleri ziyaret ederek sohbetler gerçekleştirecek. Bu konuda, Belediye ile Milli Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü arasında işbirliği protokolü yapılmasına karar verildi.

Proje, “Medeniyet Banisi Genç Yürekler” sayfasından “Ümmet-i Muhammed'in geleceğine katkıda bulunmak hedefiyle Allah rızası için Bismillah dedik. Dua bekleriz…” diyerek başlatıldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat 2018-01-12 18:19:22

Belediyeler önce rantı ortadan kaldırsın zaten din eğitimine başlamış olursun

Avatar
koc 2018-01-12 18:52:54

ulan hangi islam ülkesinde huzur var dingil dangalak lik diz boyu huzur nerede var huzur yalan dolan üc kagit olmayan birde paranin cok oldugu yerde huzur var kimse kimseyi kandirmasin ac insanin huzuru olmaz herseyi dine baglamak hayal dünyasinda yasamak demek

Avatar
1 2018-01-12 18:38:24

Her rengi boyadılar sıra fıstıki yeşilde.

Avatar
defol git 2018-01-12 20:19:36

Islam dini size kadar düstü mü lan müslüman görünümlü münafik süslümanlar?
Düsün Türkün ve dindarlarin yakasindan istismar manyaklari. Tipine bak ondan sonra konus. Atanmis müptezel manyak..

Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORSUN tayyip bin ŞERİNDEN..AMİN 2018-01-12 20:35:19

Oldu olacak belediyecilik yapmayı bırakın din eğitimine başlayın .Soytarı ya bunlar doymadılar erkek ,KIZ demeden İFALLERE,TECAVÜLERE 7 VE 8 YAŞLARINDANDA küçük çoluk çocuklara TECAVÜZLERE..saoık tecavüzcü sex MANYAKLARI ÖLÜYE bile tecavüz eden ölü yıkıyıcıları,HACILAR logodalar, İMAMLAR..din eğitimi veriyoruz diye ÖNÜNE GELENE BİZ BELEDİYEDEN GELDİK TECAVÜZE DEVAM ..Ya geri zekalı akıl ve bilinç düzeylerini bilal velet SIFIRLAMIŞ yarı insan varlık olarak hayatlarını sürdüren FUZİLİ M ahlüklar..belediyenin din eğitimi ile NE ALÂKASI VAR öküzler ..din eğitimi vereceğiz diye belediyeler gerçek işleri olan belediyeliklerini yapmayacaklar..Bakın yollar ,kaldırımlar ,çöpler ,meydanlar ,gıda denetimleri ,döküntü binalar vs ,vs belediyecilik dendimi ne gibi çalışmalar varsa nahm buraya yorum atıyorum bunların hiç biri ile ilgilenmeyecek..patronları tayyip bin dinci geçlik yetiştireceğiz ..reklamını yapacaklar salogonunu..uygulayacaklarki patron na yaranmak için ..Serseri m ANYAK bunlar DEMOKRATİK LAİK TÜRK VATANIMIZI TÜRK ULUSUMUZU 16 senede için E ETTİLER TANRI BELÂNIZI VERSİN .DİN İSTİSMARCILARI TECAVÜZCÜ ..SAPIKLAR ..

Avatar
MÜPTEZEL SÖZDE BELEDİYE ATANMIŞ TİPSİZ SEX MANYAĞI SAPIK MAHLÜK 2018-01-12 21:17:08

Münafik..din İSTİSMARCILARI TANRI BELÂNIZI VERSİN.Artık dahada çoğalacak tecavüzcü ölü YIKIYICILAR yaşları 6 ve 7 yaş arası deyişen erkek ,KIZ, çocuğu demeden din eğitimi altında çoluk çocuk lara gençlere dahada çok tecavüz edilecek ..Ne alâkası var belediyenin din eğitimi ile ..zaten okularda yeterinden fazlası veriliyor din eğitimi bu ne ya ..Bu akp hükümeti ,devleti , tayyip ne yaptığını zannediyor ne bu ya..INSANI DİNİNDEN İMANINDAN soğutunuz Töbe..haşa ailemde herkez aşırıya kaçmadan KURANDAKİ GİBİ dini uygulayan aile ama ben bundan böyle hiç bir dine inanmıyorum ..ve uygulamıyorum ailemi ve büyüklerimize bundan böyle dinden elimden geldiğince uzaklaştıracağım uygulamak istemiyenide ..aile ferdi olarak kabul etmiyecek bütün merkezle akrabalığı kestirecek..bütün akrabalığı aile olmayı keseceğim ..

Avatar
huzur İSLAM da 2018-01-12 18:05:21

VAllahi helal olsun. bu çok acil bir gerekliliktir. dinini bilen toplum sapıtmaz. sokakta ülkesine, ilkesine, devlet büyüğüne , kendi halkına zarar vermez.

Avatar
Selim 2018-01-12 20:38:51

Ey İsrail kork artık bizden....????