"Tek Kullanımlık Tüketirsen, Tükenirsin!"

"Tek Kullanımlık Tüketirsen, Tükenirsin!"

Facebook’un Çöpüne Sahip Çık Vakfı işbirliğiyle düzenlediği mobil prodüksiyon yarışması Direct for Purpose’ın kazananı, “Tek Kullanımlık Tüketirsen, Tükenirsin” isimli farkındalık filmi oldu.

Facebook, geçtiğimiz Ekim ayında düzenlediği “Fit for Purpose” mobil prodüksiyon eğitimi etkinliğinde mobil farkındalık filmi yarışması Direct for Purpose’ı duyurmuştu. Kazananı geçtiğimiz hafta açıklanan ve Facebook ve Çöpüne Sahip Çık Vakfı işbirliği ile STK’lara yönelik başlatılan yarışma, “Doğaya Sahip Çık” mesajıyla tek kullanımlık ürünlerin azaltılmasının önemine dikkat çekmeyi hedefledi.

Direct for Purpose’ın kazananı, Çöpüne Sahip Çık Vakfı ve Facebook ekiplerinden oluşan jürinin seçimiyle “Tek Kullanımlık Tüketirsen, Tükenirsin” isimli farkındalık filmi oldu. Filmin yönetmeni Osman Yazıcı, birincilik ödülü olarak Oculus sanal gerçeklik gözlüğünün sahibi oldu.