Atatürk bile kullanmıştı... Ünlü termos markasında yaşanan kriz Türkiye'ye de sıçradı
Dünyaca ünlü termos markasının ürünlerinde yaşanan problem Türkiye'ye de sıçradı. Birçok kullanıcı isyan etti.
Türkiye'de birçok kişinin severek kullandığı, hatta Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün de kendi döneminde kullandığı Stanley marka termoslar ile ilgili ciddi bir kriz yaşandı.
Ünlü markanın hatalı kapaklardan kaynaklanan çok sayıda yanıklı yaralanma şikayeti üzerine milyonlarca ürünü geri çağrıldı. Türkiye'deki müşterilerin de benzer sorunları yaşadığı ortaya çıktı.
STANLEY 2,6 MİLYON SEYAHAT TERMOSUNU GERİ ÇAĞIRDI
Türkiye'de de popüler olan çelik termoslarıyla ünlü Stanley, geçtiğimiz hafta 2,6 milyon adet Switchback ve Trigger Action seyahat termosunu geri çağırdığını duyurmuş ve ürünlerindeki güvenlik sorununu kabul etmişti. Ancak Türkiye'deki kullanıcılar, aynı sorunla karşılaşmalarına rağmen, şirketin sunduğu geri çağırma hizmetinden yararlanamadıklarını belirtti.
TÜRKİYE'DEKİ KULLANICILAR DA YAŞANAN SORUNA İSYAN ETTİ
Stanley, ürünlerine ömür boyu garanti sunduğunu iddia ediyor. Ancak Türkiye'deki kullanıcıların yaşadığı sorunlar, bu iddianın ne kadar gerçekçi olduğu konusunda soru işaretleri oluşturuyor. Kullanıcılar, garanti sürecini başlatsalar bile, şirket yetkililerinden dönüş alamadıklarını ve sorunlarının çözüme kavuşturulmadığını ifade ediyor.
TRIGGER ACTION MODELİNDE YAŞANAN SORUNLAR
Özellikle "Trigger Action" modeli olarak bilinen termoslarda sıkça karşılaşılan ısı kaybı ve sızdırma sorunları, kullanıcıların en büyük şikayet nedenleri arasında yer alıyor. Türkiye distribütörü aracılığıyla yapılan başvuruların sonuçsuz kalması, kullanıcıların mağduriyetini daha da artırdı.
ŞİKAYET ÜSTÜNE ŞİKAYET YAĞDI
Türk kullanıcılar, yaşadıkları sorunları sosyal medya platformlarında paylaşarak büyük bir ses getirdi. Şikayet Var'daki bir kullanıcı "Kullanmakta olduğum Stanley Klasik Trigger-Action Termos Bardak (0.47) modeli termosum sıcak içecekleri bir saat içinde neredeyse buz gibi soğutmaya başladı. Ürünü ilk aldığımda Kutupayısı üzerinden kayıt oluşturarak ömür boyu garanti sürecini başlatmış olmama rağmen ne oluşturduğum talebe bir dönüş alamadım" dedi.
Bir diğer kullanıcı da "Almış olduğum Stanley Classic trigger action Termos 0,47L lik termos belli bir kullanımdan sonra kendiliğinden hiçbir ezik vs olmadığı halde ısı kaybı oluyor... Müşteri hizmetlerini 8 defa aradım her defasında 7 dakika bekletilip temsilci müsait değil diye telefon yüzüme kapatıldı" dedi.