NASA'dan tarihi açıklama: 3'ü yaşanılabilir, 7 gezegen bulundu!

“Exoplanet” olarak adlandırılan bu gezegenlerin keşfinin evrende dünya dışındaki canlı varlıkların keşfi için önemli bir temel oluşturabileceği düşünülüyor

23 Şubat 2017 Perşembe 01:34
NASA'dan tarihi açıklama: 3'ü yaşanılabilir, 7 gezegen bulundu!

NASA, Dünya’dan 40 ışık yılı uzakta bulunan yaklaşık Dünya boyutlarında, potansiyel olarak su bulundurabilecek 7 yeni gezegen keşfetti. 3 gezegenin yaşam formu barındırabileceği belirtiliyor.

NASA, Güneş Sistemi dışında keşfedilen gezegenler için önemli bir basın toplantısı düzenliyor.

Güneş Sistemi dışındaki yıldızların yörüngesinde dolaşan “exoplanet” olarak adlandırılan bu gezegenlerin keşfinin evrende dünya dışındaki canlı varlıkların keşfi için önemli bir temel oluşturabileceği düşünülüyor.

Çapları ve kütleleri bakımından Dünya'ya benzeyen gezegenlerin yaşamı destekleyebilecek yapıda oldukları öğrenildi.

Üzerlerinde su bulunabileceği belirtilen gezegenlerin Dünya'ya yakın olduklarına dikkat çekilirken en iyi teleskopların deneyde kullanıldığı ifade edildi.

Son Güncelleme: 23.02.2017 01:34