Tepki çeken ders: EBA'da ortaokul öğrencilerine cinleri anlattılar!

EBA üzerinden yapılan online eğitimlerde, ortaokul öğrencilerine cinlerin anlatılması velilerden tepki çekti.

24 Eylül 2020 Perşembe 17:43
Tepki çeken ders: EBA'da ortaokul öğrencilerine cinleri anlattılar!

Koronavirüs tedbirleri kapsamında okulların uzaktan eğitim sistemine geçmesiyle, yeni sorunlar baş göstermeye başladı. Ortaokul müfredatındaki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinde ‘cinlerin’ işlendiği öğrenildi.

loading...



‘Cinlerin varlıkları ve özellikleri’ başlığını gören veliler hem endişelendi hem de sisteme tepki gösterdi. Antidogmatik isimli forum sitesinde gündeme gelen olaya, sosyal medyada da çok sayıda tepki geldi. Söz konusu forum sitesinde bir kullanıcı "Din kültürü dersi harici İslam'a maruz kalıyorum. İngilizce dersinde bile! Hoca goodbye kelimesini allahaısmarladık olarak çevirdi! Daha neler var neler." açıklamasını yaptı. 

Bir veli ise duruma şöyle tepki gösterdi:

Son Güncelleme: 24.09.2020 17:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hz. Hiç 2020-09-24 22:35:43

di̇n dersinde öğretilmesi normal değil mi her boku eleştirmeyin

Avatar
cin ali 2020-09-24 19:52:21

her toplum layık olduğu şekilde yönetilir. cinlerle uyutulur,bilimde teknikte geri kalmışlığını her zaman dış düşmanların oyunu olarak göstererek sizi kandırır. bunlar daha iyi günler sayin bakan...

Misafir Avatar
artik 2020-09-28 02:08:27 @cin ali

bazi insanlar cin gibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
koc 2020-09-24 18:43:15

mantikli hic birsey ögretemezler.cünkü kendileri mantiksiz

Avatar
deko 2020-09-24 20:50:10

bu geri ci ögretmenlerden dolayi benim cocuklarimda geri zekali yetisiyor ben böyle eyitimi kabul etmiyorum ne cin vardir nede peri vardir hepsi yalandir kuranda böyle bir seyde yoktur kuraan 1500 yil önce yazilmis ve cin peride icinde yoktur

Misafir Avatar
Misafir 2020-09-25 12:18:00 @deko

senin gibi bir ebeveyni varken öyle yetişmesi normal. suçu eğitim sisteminde arama kendine bak. cin diye sure adı olan kuranda cinlerle ilgili bir şey yok diyorsunuz. bırak da öğrensin sonra din cahili olmasınlar

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
mal deko 2020-09-24 22:34:37 @deko

periyi bilmem kuranda cin suresi var.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Türkoğlu 2020-09-25 04:46:18

eğitim sisteminden daha salak bir şey yok

Avatar
cin 2020-09-25 00:54:36

çok iyi anlatılmalı ki sahtekarlara bu konudan ekmek çıkmasın artık....tepki çekecek bir durumda yok ayrıca....miropları anlamak,anlatmak gibi birşey olarak görün.

Avatar
yok 2020-09-25 09:08:18

daha neler ne cini ülen cinler hükümetin ta kendisi cocuklar beynini bulandirmayin manyak sürüsü bilimle ugras

Avatar
Yaş seviyesi 2020-09-25 10:50:53

yaş seviyesi dikkate alınmalı bence.