Bir tarafta fındık yakanlar, bir tarafta da bağını kesenler

AKP hükümetleri döneminde çiftçi günden güne bitirildi. Tarım ürünleri bakımından kendi kendine yetebilen Türkiye sonm 4-5 yıldır dışa bağımlı hale geldi. Manisa’nın Salihli ilçesinde bir üretici, bir türlü yükselmeyen ve düşük olan üzüm fiyatlarını protesto etmek için 11 dönümlük üzüm bağında kökleme işlemlerini başlatırken, Karadeniz'de de MHP Ordu il teşkilatı üyeleri fındık yakarak fiyatları protesto etti. Bazı üreticilerin fındık ağaçlakrını kesmeye başladığı iddia edildi

12 Eylül 2017 Salı 18:59
Bir tarafta fındık yakanlar, bir tarafta da bağını kesenler
version="
Son Güncelleme: 12.09.2017 21:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yaşar" 2017-09-13 08:56:43

%60 70 oylala kıyakçılığın sonu ayakçılıktır"

Misafir Avatar
ülkem 2017-09-13 12:13:46 @Yaşar"

chp zihniyeti köylüyü sömüremiyordiye İSYANLARDALAR. kçylünün mhsülünü harmanda iken yarı yarıya alan chp şimdi bunları yapmak için milleti kandırmaya çalışıyor. akp çifçinin dostudur koruyucusudur, güvencesidir. chp çıkar için karalama içindedir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
güngör karahisarlı 2017-09-13 08:20:59

eee oyumu ben vermedim cahillere ilçe başkanlarına bakın belediye meclis üyelerine bakın imarsız yerlere imar verip rüüşvet alan deyyuslara bakın sonra çıkıp Allah kitap diye sizi kandırıp sizi düşürdüğü durumları şimdi idrak ediyorsunuz siz hak ettiniz.ama dikkatli olun fındıklarınızı yakarken fetöcü damgası yemeyin şimdi moda bu.

Misafir Avatar
vatansever turuş 2017-09-13 09:00:37 @güngör karahisarlı

Türkiye halkı lütfen birbirinizi yemeyin. bir gazzete başlığı, bir yalan veya doğru haber sizi isyana sürüklemesin. her kavga her atışma yine bize ve ülkemize zarar veriyor. zaten bu haberi yapanların gayesi bu istedikleri bu. halkı ayrıştırmak ve birbirine düşürmek, en azından halk isyankar ve psikoloisi bozuk bir toplum yapmak. düşmeyin bunların tuzaklarına. . Devletimize hükümetimize sahip çıkalım

Beğenmedim! (4)
Avatar
Murat yilmaz 2017-09-13 08:41:06

Bunlara acimayacaksin cunku bunlara nekadar eziyet edersen oyun okadar artar. Bak findik ureticilerine ornek al.

Avatar
Sami 2017-09-12 23:54:52

Bu kadarda yalan yazilmaz , yuh yani....

Avatar
ülkem 2017-09-13 08:49:15

yalan yalan. bunların hayatları yalan. ama çiftçimizde, köylümüzde bu yalanlara bakıp YAZIKLAR olsun sizin yalanınıza diyor.

Misafir Avatar
Patos 2017-09-13 16:50:35 @ülkem

Köylüsüymüş. Palazladığınız İtalyan tüccarlar fındığı 7,5-9 tl aralığında alıyor. 1,5 kg kabuklu fındıktan 1 kg kabuksuz fındık çıkıyor. Markette 50 g kavrulmuş fındık 11 tl. Utan ve konuşma.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Patos 2017-09-13 16:47:19 @ülkem

Köylüyü sömüren de sömürten de AKP. Siz köylüyle dalga mı geçiyorsunuz. Ben Köylüyüm. Fındık üretiyorum. Tüccar fındığı alsın diye fiskobirliği dağıtan AKP.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Patos 2017-09-13 16:44:37 @ülkem

Yaww he he. AKP üretici dostu ha... Ya aklınız kaçtı. Ya da AKP lisiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-09-13 12:11:40 @ülkem

Köylümüz cumhuriyet döneminin en verimli, en karlı dönemini yaşıyor. eskiden çiftçinin ürünü elinde kalırdı. tavan fiyat falan yoktu. aracılar köylüyü sömüryordu. çiftçi ile pazar arasındakı fark tam elli kattı. şimdi bu açık kapanmıştır. bu fitneciler köylümüzü yalanlarla kandıracağını ve kendileine taraf bulacağını sanıyor. AKP hükümeti çiftçilerin en mutlu olduğu hükümet dönemidir. yalan habercilerede duyurulur.

Beğenmedim! (2)