Vestel'in bu defa da televizyonu eridi!

Geçtiğimiz günlerde fırını patlayan Vestel'in bu defa da televizyonu eridi.

25 Eylül 2020 Cuma 09:18
Vestel'in bu defa da televizyonu eridi!

Ekşi sözlükte bir yazar, 3 sene önce aldığı ve aldığı günden beri aynı yerde durduğunu söylediği Vestel marka televizyonunun eridiğini yazdı. İlk önce yeşil yatay bir çizgiyle başlayan süreç, televizyonun yanında erimeyle son buldu. Kullanıcı yetkili servise ulaştığında "garantisi bitmiş biz bir şey yapamayız, kullanıcı hatası" cevabıyla karşılaştı. Televizyonu internetten aldığını söyleyen kullanıcı, mağazadan alımlarda 3 yıl internetten alımlarda 2 yıl garanti olduğunu belirtti.

İlk önce belli belirsiz bir çizgi ile ortaya çıkan erime için firma herhangi bir şey yapmadı.

loading...



Aynı gün televizyonun iki renkli olduğu ve ortadaki çizginin net bir çekilde göründüğü görüldü.

Daha sora televizyonun yan kısmında siyah bir nokta belirdi, ortadaki çizgi iyice açığa çıktı.

Son olarak televizyonun yan kısmı eridi.

Elif ÜNSAL/ Yurt -Ankara

Son Güncelleme: 25.09.2020 23:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ye bunu! 2020-09-25 13:11:30

dandik çöp vestel almayın kardeşim,bu kadar basit be.... enayi misiniz? ülkede enayiden bol ne var zaten!

Avatar
BENİ OKU ! 2020-09-26 00:43:52

vestel ile neden bu kadar uğraşıyosunuz kardeşim ? , sonuçta "milli" , hatalarınıda gösterin yaptıklarınıda , haberler yok patladı yok eridi bilmem ne , gereksiz prim sizin yaptığınızda !

Misafir Avatar
trölmüş 2020-10-04 14:13:30 @BENİ OKU !

kardeşim kimi beğenir kimi beğenmez. her farklı düşünen birinin trolü mü olması gerekir. bu nasıl bir düşünce yapısıdır anlamadım. bence önce siz o kafayı değiştirin yorum yapmadan önce.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ye bunu! 2020-09-26 12:47:59 @BENİ OKU !

vaay! vestel'in bile maaşlı satılık trolleri varmış be! nasıl, ücreti iyi mi bari, yol-yemek-sgk? kolay gelsin koçum, iyi yalamalar!

Beğenmedim! (10)
Avatar
Mustafa topçuoğlu 2020-09-27 07:50:07

yıllardır vestel kullanıcısıyım tüplü tv de plazmada çok memnunum hiç servise ihtiyaç duymadı her markada hatalar çıkabilir ucuz ve kaliteli nemde yerli teşekkür ler vestel

Avatar
milli 2020-09-28 21:48:50

siteye bak hizaya gel chp yandaşı siteden ancak böyle haber olur. azcık milli olun .
beğenmeyen almaz. bence sonderece iyi marka.

Avatar
Deli 2020-09-27 21:17:09

üç kuruşun hesabını yapıp fason komponent kullanan vestel bu yıllardır milliyiz diye sömürdü milleti, almayın. vesteli kimse övmesin, içeride olanları iyi biliyorum...

Avatar
? 2020-09-26 00:42:15

vestel ile neden bu kadar uğraşıyorsun kardeş hatasını da göster ama yaptıklarını da göster sonuçta "milli" !

Avatar
Malca 2020-09-26 16:14:02

elektronikten anlayan herkesin bunun led devrelerinde kısa devre olduğunu ve her televizyonda olabileceğini bilir. bu gibi fukaralara tv satmamak lazım.

Avatar
biri 2020-09-27 11:16:46

saçmalamayın bu hata her tv de olabiir ayrıca vestel elektronikte iyidir bence hemde milli adamlar yurtdışına tv üretiyorlar toshiba dahil bir çok markanın türkiye üreticisi ayıra bu panelleri kendi üretmiyor hazır alıyor ki dünyada zaten panel üreten 3-4 firma kaldı yani sen lg ve phillips alıyorsan ama panelleride aynı üreticinşn olam ihtimali yüksek (bu arada phillips de panel üreticisi idi fakat yüksek maliyet ve rakabet yüzünden üretmeyi bıraktı)