Gifleri İçeriğinize Etkili Bir Şekilde Dahil Edin

Gifleri İçeriğinize Etkili Bir Şekilde Dahil Edin

İçerik pazarlaması dünyasında kelimelerle çok şey söyleyebilirsiniz. Ancak öne çıkmak için bazen kitlenizin ilgisini çekecek ve içeriğinizi öne çıkaracak gelişmiş bir şeye ihtiyacınız vardır.

İçerik pazarlaması dünyasında kelimelerle çok şey söyleyebilirsiniz. Ancak öne çıkmak için bazen kitlenizin ilgisini çekecek ve içeriğinizi öne çıkaracak gelişmiş bir şeye ihtiyacınız vardır. Bugün birçok marka, mesajlarını iletmek ve çevrimiçi varlıklarını oluşturmak için bir döngüde otomatik olarak tekrarlanan kısa, hareketli görüntüler olan GIF'leri kullanıyor.

TV şovlarından klipler ve "tepki GIF'leri" viral çekiciliğe sahip ve popülaritesi artıyor. Kitlenin ilgisini çekmek ve sosyal medya paylaşımlarını yönlendirmek için GIF'leri içeriğine nasıl başarılı bir şekilde dahil ettiğine bakmanız yeterli.

İçerik stratejinizin bir parçası olarak GIF kullanmıyorsanız, başlama zamanı gelmiş olabilir. Ayrıca, GIF'leri nasıl ekleyeceğinizden emin değilseniz ve profesyonel yardım istiyorsanız, bir içerik yazarı tutmayı deneyin.

GIF Tam Olarak Nedir?

GIF, Grafik Değişim Biçimi anlamına gelir. Basitçe söylemek gerekirse, bu bir tür görüntü dosyasıdır, ancak JPEG veya PNG'den farklı olarak GIF'ler canlandırılabilir. Animasyonlu GIF'ler, zamanlanmış bir döngüde çalışan bir dizi görüntüden oluşur ve genellikle bir video klipten alınır.

Popüler kültür kliplerini ve tepki çekimlerini göstermek için mükemmel olduklarından, sosyal medya GIF'lerin doğal yuvası haline geldi. Bugün GIF'lerTwitter, Tumblr, Pinterest ve Google Plus ile uyumludur. Ancak Facebook İşletme Sayfaları için bu hala devam eden bir çalışma.

 

İş İçin GIF'ler Ne Zaman Kullanılır?

GIF'lerin çeşitli kullanımları vardır. İçerik pazarlamasını artırmak için en popüler kullanımlardan birkaçı:

– Markanıza kişilik katmak için. Müşterilerle düzenli olarak sosyal medyada iletişim kuruyorsanız, neden onları konuşmalarınızın bir parçası olarak kullanmayasınız? Hareketli GIF'ler yaparak mizaha uygun durumlar ekleyebilir ve hedef kitlenizin işinizin insani yönünü görmesine yardımcı olabilir.

– İçeriğinizi daha paylaşılabilir hale getirmek için. Bir iş blogu yönetiyorsanız, okuyucuların dikkatini çekmek için gönderilere GIF'leridahil etmeye başlayın. Web sitenizde etkileşimi, paylaşımları ve harcanan zamanı artırması muhtemeldir.

– E-posta pazarlamasında. Gmail ve Yahoo gibi çoğu web posta istemcisi GIF biçimini destekler ve mobil cihazlarda iOS Mail ve Android postası da öyle. Ancak, onları öne çıkarmak için yalnızca ara sıra e-postalarda kullanın.

– Bir ürün veya hizmeti tanıtmak ve özel haberleri paylaşmak. Belki de yeni bir ürün piyasaya sürüyorsunuz veya yaklaşan bir etkinliği tanıtıyorsunuz. Heyecan yaratmak için sosyal medyada bir GIF kullanın.

– İnsanlara şirket kültürünüzü göstermek için bilgilendirici veya eğlenceli GIF'ler oluşturmak için işletmenizin belirli yönlerinin fotoğraflarını kullanabilirsiniz. Tüm bunlar, fırtınada sizi korur ve güvenilirliğinizi artırmaya yardımcı olur.

Tüm İnternet tarayıcıları GIF biçimini destekler, bu nedenle GIF'leri kullanırken kendinizi sosyal medyayla sınırlamanız gerekmez. Bunları ana sayfanızda, blogunuzda (WordPress ayrıca GIF'leri de destekler) veya ürün sayfalarınızda kullanın. Yaratıcı düşünün ve GIF'leri pazarlamada kullanmanın sayısız yolunu bulabilirsiniz.

gif.png

Önce Kitlenizi Düşünün

GIF'leri akla gelebilecek her fırsatta kullanmaya başlamadan önce, önce hedef kitlenizi ve pazarlama hedeflerinizi düşünün. Örneğin, bir hukuk firmasıysanız, şirketin ana sayfasında bir GIF kullanmak resmi marka imajınızı azaltabilir.

Küçük bir izleyici araştırmasının uzun bir yol kat edebileceği yer burasıdır. Hedef kitlenizin yirmili yaşlarda olduğunu biliyorsanız, kitlenizin ilişki kurabileceği popüler kültür GIF'lerine odaklanabilirsiniz. Demografiniz çoğunlukla genç kadınlardan oluşuyorsa, "Girls" veya "Orange Is the New Black"den bir GIF'in daha fazla pay alması muhtemeldir. Kitleniz ağırlıklı olarak genç erkeklerden oluşuyorsa, “BreakingBad” GIF'lerinin daha fazla yankı uyandırması muhtemeldir.

Son olarak

Kendi GIF'lerinizi oluşturmak için birçok çevrimiçi araç ve kullanıma, yerleştirmeye veya bağlantı vermeye hazır GIF'leri içeren çok sayıda çevrimiçi kaynak vardır. Ama aynı zamanda dinleyicilerinizi gücendirmemeye de dikkat etmelisiniz. GIF'lerin her işletmeye uymayacağını ve yanlış marka imajını yansıtabileceğini unutmayın. Bir  içerik yazarı kullanmak  , GIF'leri birleştirmek için mükemmel anı bulmanıza yardımcı olabilir. Ama aynı zamanda dinleyicilerinizi gücendirmemeye de dikkat etmelisiniz. Ve doğru yaptığınızda, bir GIF sizi diğer içerik türlerinden farklı olarak kalabalığın arasından öne çıkarabilir ve marka bilinirliğini artırabilir.