Markanız için neden tanıtım yazısı almalısınız?

Markanız için neden tanıtım yazısı almalısınız?

Tanıtım yazısı, markalar için çok yönlü fayda sağlayan pazarlama öğeleridir. Bir firmanın, web sitesinin ürün ve hizmetlerini barındıran tanıtım yazısı yüksek trafikli sitelerde yayınlanan ve marka bilinirliğini artırırken, SEO katkısı sunan bir içeriktir

Tanıtım yazısı, markalar için çok yönlü fayda sağlayan pazarlama öğeleridir. Bir firmanın, web sitesinin ürün ve hizmetlerini barındıran tanıtım yazısı, yüksek trafikli sitelerde yayınlanan ve marka bilinirliğini artırırken, SEO katkısı sunan bir içerik modelidir. Her gün yüz binlerce kişi tarafından ziyaret edilen büyük ve popüler sitelerde, ücret karşılığında sitenize bağlantı (backlink) veren, markanızı öne çıkaran tanıtım yazıları yayınlanabilir. Basın bülteni ya da advertorial olarak da adlandırılan bu içeriklerin birçok faydası bulunuyor. Markanız için neden siz de bir tanıtım yazısı almalısınız?

Anahtar kelimelerde yükseliş sağlar

SEO, yani arama motoru optimizasyonu birçok web sitesinin, markanın ciddi bütçeler ayırdığı, profesyonel ajanslarla çalıştığı bir alan. Google, web sitelerini sıralarken dönemsel olarak değişen algoritmaları ile, yüzlerce kriteri baz alıyor. Bu kriterler içinde en önemlilerin biri ise, bir sitenin aldığı linkler. Link inşası, SEO’nun temel yaklaşımlarından biri de tanıtım yazısı almak, ilgili kelimelerde sitenin yükselmesini sağlar. Dofollow, nofollow gibi link türleri ile, her tanıtım yazısında 1-2 hedef keyword için bağlantı verilebilir.

Marka bilinirliğini artırır

Basın bültenleri, SEO katkısı sağlamasının yanı sıra aynı zamanda önemli bir marka bilinirliği de sağlar. Tanıtım yazısı yayınlanacak sitenin otoritesi ve imajı, marka algısını destekler. Basın bültenleri ya da PR bültenlerinin popüler olmasının bir diğer nedeni de budur. Yüksek trafikli bir sitede markanın yer alması hem potansiyel müşteriler ve hedef kitle nezdinde, hem de arama motorları nezdinde markayı bir adım öne çıkarır.

En etkili dijital pazarlama tekniklerinden biridir

Tanıtım yazıları, etkisini uzun soluklu olarak gösteren ve harcanan bütçe baz alındığında, oldukça efektif bir pazarlama modelidir. Sosyal medya da arama motoru reklamları ile karşılaştırıldığında, tanıtım yazıları etkisi asla sona ermeyen, “evergreen” bir yatırımdır. Backlink alma, marka bilinirliğini güçlendirme gibi katkılarıyla, bir tanıtım yazısı uzun yıllar sonra dahi trafik alarak marka web sitesine link gönderecek, sitenizin sonuçlarını arama motorlarında üst sıralara taşıyacaktır. Yani markanız için tanıtım yazısı almanız, etkisi çok uzun sürecek bir değer yaratır.

Uygun bütçelerle alınabilen bir hizmettir

Basın bültenleri, Türkiye’de binlerce sitenin sunduğu bir modeldir. Bununla birlikte, markanız için tanıtım yazısı almayı düşünüyorsanız hem içerik hem de teknik değerler olarak en uygun siteyi, basın bülteni alanında profesyonel danışmanlık sunan Exclion ile keşfedebilirsiniz.

Tanıtım yazılarında, en uygun bütçeli ve kaliteli web sitelerini barındıran geniş network’ü ile Exclion haber, blog, ekonomi, sağlık, teknoloji gibi birçok farklı kategoride Türkiye’nin en büyük internet mecralarından tanıtım yazısı almayı sağlıyor. Dijital pazarlama ve SEO ajansı, bu zamana kadar birçok büyük markanın basın bülteni alanında çözüm ortağı oldu.