AKP'li Zafer Işık, İYİ Partili Hüseyin Örs'e attığı yumrukla ilgili açıklama yaptı

AKP'li Zafer Işık, İYİ Partili Hüseyin Örs'e attığı yumrukla ilgili açıklama yaptı

AKP Bursa Milletvekili Zafer Işık, attığı yumrukla hastanelik ettiği İYİ Parti Trabzon Milletvekili Hüseyin Örs’e ilişkin konuştu. AKP'li Işık, "üzgünüm" dedi.

Meclis'te AKP’li milletvekilleri ve İYİ Partili milletvekilleri arasında tartışma çıkmış, AKP'li Zafer Işık, İYİ Partili Hüseyin Örs'e yumrukla saldırarak Örs'ün yoğun bakıma kaldırılmasına yol açmıştı. 

TBMM Genel Kurulu’nda Örs’e yumruk atarak yoğun bakıma kaldırılmasına neden olan AKP'li Işık, sosyal medya hesabından yazılı açıklama yaptı.

Işık, açıklamasında şunları belirtti:

 

"RAHATSIZLIK VERİCİ GÜNDEMDEN DOLAYI ÜZGÜNÜM"

Geçtiğimiz günlerde, TBMM Genel Kurulu'nda yaşanan rahatsızlık verici gündemden dolayı üzgünüm. Bugüne değin; basında şahsıma atfen yer alan hiçbir açıklama tarafımdan yapılmamıştır.

"SAĞLIK DURUMUNUN İYİ OLMASI BENİ MUTLU ETTİ"

Milletvekili arkadaşım Sn. Hüseyin Örs’ün hastaneden taburcu olması ve sağlık durumunun iyi olması beni ziyadesiyle mutlu etti. 

"SAYIN ÖRS'LE BİR ARAYA GELMEKTEN MEMNUN OLURUM"

Olaydan kaynaklı istirahat sürem bittikten sonra Sn. Örs'le bir araya gelmekten memnun olurum. Ümidim odur ki; bundan sonraki Meclis çalışmalarında böyle bir görüntü hiçbir zaman olmasın. Saygılarımla.