Asgari ücrete ikinci zam olacak mı? Bakan Nebati canlı yayında açıkladı

Asgari ücrete ikinci zam olacak mı? Bakan Nebati canlı yayında açıkladı

Hazine ve Maliye Bakanı Nurettin Nebati, asgari ücrete ara zam olup olmayacağına ilişkin konuştu.

Hazine ve Maliye Bakanı Nurettin Nebati yılın ilk röportajını Habertürk ve Bloomberg HT ortak yayınında verdi. Asgari ücrete ikinci bir zam yapılacak mı sorusuna  Bakan Nebati şöyle yanıt verdi:

"YIL ORTASINDA BİR ZAM OLMAMASI LAZIM"

"Asgari ücrette yılda bir kere zam yapılıyor biliyorsunuz. Geçen yıl enflasyondan korumak için ara zam yapıldı. Yüzde 95'lik bir artış, enflasyonun 30 puan üzerinde. Şu anda asgari ücretliye yine bir zam yapıldı. Önümüzdeki yıl için geçinmesi için bir artış yapıldı. Enflasyonu biz çözdük. Yıl ortasında bir zam olmaması lazım. Bu tabii cumhurbaşkanımızın takdirinde olan bir şey. Geçen yıl yüksek enflasyon var diye zam yaptık. Biz yüksek enflasyonu bitirdik, artık olmayacak inşallah."