Ayasofya'dan gelen görüntüler tartışma yarattı

Danıştay kararı ile cami statüsüne geçen Ayasofya'da çekilen görüntüler sosyal medyada tartışma konusu oldu.

30 Temmuz 2020 Perşembe 11:51
Ayasofya'dan gelen görüntüler tartışma yarattı

Bazı sosyal medya kullanıcılarının paylaştığı görüntülere gazeteci İsmail Saymaz da katıldı. Saymaz'ın; "Sanat Tarihi Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Şerif Yaşar’ın dün Ayasofya’da çektiği görüntüler... Bu miras bize emanettir. Emaneti bu şekilde mi koruyacağız?" notuyla paylaştığı görseller hızla yayıldı ve tepki çekti. 

Elif ÜNSAL/ Yurt -Ankara

Son Güncelleme: 12.09.2020 16:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
M Akif 2020-07-31 02:03:33

orası yatacak yer mi ? ya namazınızı kılın,gezin, ama evinizde yatın dengesizler

Avatar
Mehmet Selim Polat 2020-07-31 07:23:00

di̇lenci̇leri̇ eksi̇k.yakin da geli̇rler.

Avatar
Arjantinli 2020-08-02 23:54:36

adam mal olunca;i̇slamiyet ne yapsın buna

Avatar
osman özdemir 2020-07-31 00:05:42

eger bu sekilde olacaksa kapatin bu ayasofyayi daha iyi.ne müze nede cami.en azindan bu serefsiz taharetsiz turistler iceri girmesin.birde imamoglunu sokmayin tamam!!!!

Misafir Avatar
yusuf 2020-08-05 17:35:45 @osman özdemir

oraya gelen turist senden daha temizdir biiirrr,ikiiii sen nasil bir müslümansinki imamoglunun dinini sorguluyorsun,vahh senin gibi müslümanlarin haline ,ücccc eger biraz para verseler sen dininide degistirirsin hic kuskum yok deyyus

Beğenmedim! (12)
Avatar
DOĞRULAR 2020-08-05 10:58:34

böyle olacagı belliydi
camiye giren mescid namazı kılamalı belki çoğu abdestsizdir

Avatar
Hursit Dilaver 2020-08-14 17:16:16

o birine deyyus diyen bir deyyus var aşağıda.. ona deyin... ed deyyuss layedkulül cenne.. bilen o deyyusa anlatsın.

Avatar
Hursit Dilaver 2020-08-14 17:13:31

dernek başkani hakli. o ne öyle lgbt duruşu gibi yatmak ne lan... yok mu güvenlik orada.kasıt şurada selfi yapıyor ve halıyı çekiyor. yukarıyı kubbeyi falan değil.. duruşa bak duruşa... ey güvenlik.. bu bana dayak atın diyor.. valla ben antalyadayım.. 2 ay sonra geleceğim inşAllah. o zaman ayasofyada zaten gelip uzun uzun kalacağım.. orda kuran okuyacağım mesela.. beklerim efendm..

Avatar