Bahçeli'den AYM için şok sözler: Yeniden yapılandırılmalıdır!

MHP lideri Bahçeli'den gündem bomba gibi düşecek yeni açılamalar geldi. Bahçeli, "Anayasa Mahkemesi yeni hükümet sisteminin doğasına uygun şekilde yeni baştan yapılandırılmalıdır" dedi

30 Eylül 2020 Çarşamba 15:52
Bahçeli'den AYM için şok sözler: Yeniden yapılandırılmalıdır!

MHP lideri Devlet Bahçeli Anayasa Mahkemesi'nin (AYM) yeniden yapılandırılmalısı yönünde çağrıda bulundu.

loading...



AYM'nin son zamanlarda verdiği kararları sancalı ve sakat olarak bulan Bahçeli, ''Anayasa Mahkemesi yeni hükümet sisteminin doğasına uygun şekilde yeni baştan yapılandırılmalıdır'' dedi. 

''Hak ihlali adı altında verilen kararlar telafisi imkansız zararlar vermektedir'' sözlerini de ekledi. 

Son Güncelleme: 30.09.2020 16:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ülkücü 2020-09-30 21:36:34

laa gene biri bunun eline bir şey vermiş buda okuyor açıklıyor ama kendide bilmiyor zavalı bunak bu artık hükümsüzdür ..

Misafir Avatar
Aziz 2020-09-30 21:45:44 @ülkücü

la fetöcü kendine uygun bir nick seç.

Beğenmedim! (2)
Avatar
EROL 2020-09-30 17:29:47

sana bakinca uzuluyorum.yazik bu ulkuculere yaslisin ve hastasin turk milletinede yazik .ne dedigin ne yaptigin belli degil bunama belirtileri var

Avatar
mehmet 2020-09-30 19:31:17

sarayın çomarı..sarayın talimatlarını dilegetirmiş...

Avatar
Deist 2020-09-30 20:02:55

ceset misali bembeyaz bir yüz, milliyetciler daha bu adamdan ne bekliyor? hergün yeni yeni sacmaliklar zirvaliyor bu adam.

Avatar
demir 2020-09-30 21:46:53

ya bu adam ağzından hiç barış kelimesi çıkmamış, en tehlikeli örgütten daha tehlikeli....biri sürekli tehdit, hammeset....

Avatar