Bursa'da bir vatandaş, ÖSO bayrağı açmak isteyen Suriyelilere müdahale etti

Bursa'da ÖSO bayrağı açmak isteyen Suriyelilere bir vatandaşlar engel oldu. Suriyelilere konuşan vatandaş "Ben 2 ay sonra askerim. Bunları korumak istemiyorum kardeşim" dedi.

Bursa'da ÖSO bayrağı ile fotoğraf çeken Suriyeli mültecilere vatandaşlar tepki gösterdi.

"Burası Türkiye" diyen vatandaşlar, bayrak açmaya kalkışan Suriyelilere tepki gösterirken, o anlar videoya da kaydedildi.

Suriye değil, ÖSO bayrağı açmaya çalışan şahıslara vatandaş, "Ben 2 ay sonra askerim. Bunları korumak istemiyorum kardeşim" diyerek tepki gösterdi. O anlar sosyal medyada gündem oldu.