CHP’li o ismin Ayasofya sevinci!

Haftalardır süren Ayasofya’nın yeniden cami olarak ibadete açılması tartışmaları dün sona erdi.

11 Temmuz 2020 Cumartesi 07:28
CHP’li o ismin Ayasofya sevinci!

CHP'li Bekaroğlu’nun Ayasofya sevinci 'Oh be...'

Danıştay ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan gelen peş peşe açıklamalarla Ayasofya’nın yeniden cami olarak ibadete açılması kararlaştırıldı.

Yapılan yasal düzenlemenin ardından CHP İstanbul milletvekili Mehmet Bekaroğlu “Oh be… çok şükür, Ayasofya ibadete açıldı.” sözleriyle duyduğu mutluluğu dile getirdi.

loading...

Son Güncelleme: 11.07.2020 07:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sadettin 2020-07-11 11:11:58

bu adamları nerde buluyor kılıçdaroğlu atatürke kefere diyen adamın ne işi var c.h.p de şimdi kime hizmet ettiği ortada

Avatar
dertleri ayasofyamı 2020-07-11 12:02:29

tabiki de hayır dertleri rant değilse ekrem başkan istanbul u almadan önce ayasofyayı ibadete açarlardı.baktılar rant bitti istanbulu tekrar nasıl alırız derdinler.

Misafir Avatar
Mutlu 2020-07-12 16:35:54 @dertleri ayasofyamı

ekrem istanbulun kaynağa ihtiyacı yok diyordu 1 sene oldu her şey bok oldu . hala rant diyorsun la bi aç gözünü bak hele 3 sene daha yatacak ekrem görürsün

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hadra 2020-07-12 01:07:46

i̇smet orhan a ithaf olunur

Avatar
Mehmet Selim Polat 2020-07-13 22:18:01

bu habere çok sevi̇ndi̇m.

Avatar
EMİCE 2020-07-11 16:03:24

torunum chp nın içinden çıkıp biri deseki biz camı olmasını istemıyoruz daha ıyı ıdı birde dünya evrensel müze olarak kalmasını istedi diye i̇brahım beyı az daha fuze ile marsa gönderiyordu bakıyorum yorumlara bekaroğluna kızan yorumcular var buülkeyu kurucusu olan devlete sahip çıkacak bu ülke akepenın değil