EPGİS'ten bankalara uyarı: "Ya bankalar POS oranlarını düzeltecek ya da..."
Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası (EPGİS) bankaların komisyon oranına tepki göstererek açıklamada bulundu.
EPGİS, sosyal medya hesabından bankalara tepki göstererek, ''İstasyonların kapalı olmasına şaşırmayın'' dedi.
"BANKALAR POS ORANLARINI YA DÜZELTECEK YA DA İSTASYONUMUZ KAPANACAK"
EPGİS'in paylaşımı şu şekilde:
"Kart Komisyon Oranları Nedeniyle Kapalı İstasyon Görürseniz Şaşırmayın. Bankalar, emeksiz büyük ortağımız oldular.
Uzun uzadıya yazmaya gerek yok.
Toplam kar marjı brüt yüzde 8,6
Bayiye kalan brüt yüzde 4,3
Ertesi gün Banka POS komisyon oranı : Yüzde 3
Bayiye kalan yüzde 1,3
Bu yüzde 1,3 ile tüm işletme giderlerimizi karşılamamız bekleniyor.
Ya Kar marjlarımız artırılacak ya Bankalar POS oranlarını düzeltecek ya da İstasyonumuz kapanacak.
Başka da yol kalmadı."
