Erol Mütercimler'in İmam Hatiplilerle ilgili sözleri olay yarattı

Haliç Üniversitesi Öğretim Üyesi Erol Mütercimler'in imam hatip mezunlarıyla ilgili sarf ettiği sözler tartışmalara neden oldu.

08 Eylül 2020 Salı 14:22
Erol Mütercimler'in İmam Hatiplilerle ilgili sözleri olay yarattı

Haliç Üniversitesi Öğretim Üyesi Erol Mütercimler Haber Global'de Saynur Tezel'in moderatörlüğünü yaptığı programın canlı yayında imam hatiplilerle ilgili tartışma yaratan ifadeler kullandı. 

Mütercimler imam hatip mezunlarını işaret ederek "Buradan mezun olanlar karşımıza sahtekar, cinsi sapık olarak çıkıyor." dedi.

loading...



İMAM HATİP DERNEĞİNDEN AÇIKLAMA

ÖNDER İmam Hatipliler Derneği Erol Mütercimler'in sözleri nedeniyle hukuki süreç başlatacaklarını duyurdu. 

Yapılan açıklamada, "Erol Mütercimler'in imam hatip camiasıyla ilgili haddini aşan, iftira ve hakaret içeren ithamları hakkında ÖNDER olarak hukuki süreç başlatıyoruz. Kimsenin Türkiye'nin güzide okulları ve mezunlarını kötülemesine ve iftiralarına izin vermeyeceğiz." denildi. 

Video için sayfayı aşağı kaydırın.

Son Güncelleme: 08.09.2020 14:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MESUT KARAMAN 2020-09-08 14:44:19

adam dogruyu söylemi̇ş

Avatar
biraz siyaset öğrenin 2020-09-08 15:58:05

bu tipler akp ye oy kazandıran tipler. biraz siyaset bilen direk imam hatiplerin kendisini değil fazlalığını hedef alır.kendisini hedef alıyorsan karşı taraf sıkı sıkıya akp ye sarılmaya devam eder.ama onların tabanının kendileride söylüyor bu kadar imam hatip açılmasına gerek yok diye.diğer okullara önem verilsin diye.

Avatar
yaşar tarafsız 2020-09-09 09:22:58

iskenderun imam hatipsosyal bilimlere gelin öğrenciler motorlarla her türlü rahatsızlığı yapıyor,sahilde bira içiyor,hocanın biri derste sabah namazına kalkmayan münafıktır diyiyor.sırf bu yüzden oğlumu aldım bu okuldan gelen çocukların %70de aile zoruyla yokluktan zorla gelen çocuklar ve nefretle geliyorlar okula buda bir gerçek.

Avatar
hasan hüseyin yolavaç 2020-09-09 09:28:12

erol mütercimler vatan sever bir cumhuriyet askeri ve öğretmenidir.bu söylenenleri imam hatiplerin hepsi için söylememiştir ona düşman nedim şenerler gibi insanlar fetöden içeri girip ağlayarak çıktıktan sonra tvlerde hakaret eder duruma gelmişlerdir o nedim şeneride takibe aldık tvdeki konuşmalarını takip edeceğiz.

Avatar
Ne Mutlu Türküm Diyene 2020-09-09 10:59:38

erol mütercimleri izledim... bu proğram da normal zamanların aksine agrasiflik vardı. din tacirini eleştiriken, din'e söz söylersen; sana özür diletirler. gerçek dinin onların yaşadığı gibi olmadığını sen onlardan daha iyi biliyorsun...

Avatar
derya 2020-09-08 19:57:03

cehennem ni̇ye var böyle düşünnlere chp ni̇ye kazanamiyor hale anlamadiniz deyi̇lmi̇ yurt sözcü cumhurri̇yet gi̇bi̇ medyasi olursa 100 sene daha kazanamaz

Misafir Avatar
AKİL İNSAN 2020-09-09 09:24:47 @derya

cehennemin var olduğunu nereden biliyorsun oraya gidip gelenmi var cennette bu dünyada cehennemde cennette olanlar bizi yönetenler cehennemde olan biz ve bizden daha kötü durumda olan insanlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
bence 2020-09-08 23:58:42

hem tarikatlere cemaatlere karşısınız hem imam hatiplere devlet kendi din eğitimi veren okulları olmassa halkın çoğu müslüman olan bu ülke çoğu dış odakların konrolünde olan tarikat ve cemaatlere yönelir.hem bağış toplar hem insan devşirir sonra bunu sana karşı kullanır.imam hatiplerde olmalı ama bu kadar fazla olmasına gerek yok.

Avatar
yazık 2020-09-09 10:41:33

cennet cehenneme inansalar din tüccarlığı yapmazlar. Allah'sız dinciler