Kılıçdaroğlu: Erdoğan talimat alıp gereğini yerine getiren biri

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu partisinin grup toplantısında "Erdoğan'ın dünyaya meydan okuduğu falan yok, dünyanın önemli liderlerinden talimat alıp gereğini yerine getiren adamdır" dedi.

21 Temmuz 2020 Salı 13:58
Kılıçdaroğlu: Erdoğan talimat alıp gereğini yerine getiren biri

Kılıçdaroğlu'nun açıklamaları şöyle:

"Bugün herkesin gözü önünde Ege adalarına gelip silahlı kuvvetleriyle gösteri yapanlara ses çıkarmayanlar bizim milliyetçiliğimizi sorgulayamazlar. İdlib'de 33 askerimiz şehit oldu, hesabı soruldu mu? Koşa koşa gidip  Putin'in önünde esas duruşa geçtiler.

loading...



Gazeteciler kalemlerini satmadıkları, saraya itaat etmedikleri için tutuklanıyorlar. 

Erdoğan'ın dünyaya meydan okuduğu falan yok nereden çıkarıyorsunuz, dünyanın önemli liderlerinden talimat alıp gereğini yerine getiren adamdır. Erdoğan 33 asker şehit olduğunda Putin ayakta bekletmedi mi? Sandalye bile vermediler. 

Fındığa verilecek fiyat 25 liranın altında olamaz. Asıl bizi üzen nokta şu: Son beş yılda kilo başına 11.77  dolardan 6.35 dolara düştü. Aradaki farkı kim yedi, kim götürdü? "

Son Güncelleme: 21.07.2020 14:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
seferi 2020-07-21 16:35:07

cumhurbaşkanımızı kendisiyle karıştırmış yine şapşal kemal

Avatar
seferi 2020-09-19 01:37:21

iki kör dolma yiyormuş biri diğerine bana bak ikişer ikişer yeme deyince diğer kör sende ben gibi körsün nereden biliyorsun ikişer ikişer yediğimi diye sorunca ben ikişer ikişer yiyorumda demiş herkesi kendin gibi sanma kukla kemal

Avatar
karadağlı 2020-07-21 15:25:34

kimden alıyor acaba emri, bunuda söyleseniz.

Avatar
alkış 2020-07-22 00:44:08

bizde buna inanıyoruz.çünkü istikrar yok ne derse tersi oluyor.ikincisi yaptıkları bu ülke menfaatine değil

Avatar
mırko çavemen 2020-07-22 09:31:20

heval çok doğru söylemişsin amma sende yanlışsın neden kurultayı illada ben seçileyim diye aceleye getirip ondan sonra sosyal demokratlıktan söz ediyorsun.ayasofyaya çık açıkla giderdim amma benim dini vecizelerime uygun değil deyip söyle zaten herkes biliyor o cami önüne gidenler abdestsiz elinde kuran dilinde yalan imanında para olan insanlar gidecektir inan olsun özellikle o gün oraya fotoğraf çekmeye adam gönder medyanın haricinde önemli kareleri çekin yanlışları çekinki vatandaşa belgeli doğruları sevk edin.

Avatar
semih 2020-07-22 22:52:12

sırf boş iş sin kılıçdaroğlu

Avatar