Kürekle köpek döven şahıslar serbest bırakıldı

Kürekle köpek döven şahıslar serbest bırakıldı

Konya Büyükşehir Belediyesi'ne ait Hayvan Rehabilitasyon Merkezi'nde köpeği kürekle döven 2 şahıs serbest bırakıldı.

Konya'da görevli oldukları barınakta bir köpeği eziyet ederek öldürdükleri öne sürülen 2 sanık, hakim karşısına çıktı.

SUÇU KÖPEKLERE ATTI

Duruşmada konuşan sanık Murat B, köpeğin kendisine saldırdığını, olaydan önce de başka kişileri ısırdığını iddia etti. 

Tanıkların dinlenmesinin ardından mahkeme başkanı, köpeği öldüren ve haklarında 6'şar yıla kadar hapis cezası istenen sağlık teknisyeni Murat Bacak ile hayvanı sürükleyerek götüren Sefa Çakmak'ın tahliyesine karar verdi. Duruşma, 20 Ocak'a ertelendi.