Süleyman Soylu, Sedat Peker'in burnuna dibine kadar girdi! Kritik görüşme...
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Sedat Peker'in bulunduğu Birleşik Arap Emirlikleri'ne dikkat çeken bir ziyaret gerçekleştirdi.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, suç örgütü lideri Sedat Peker'in de bulunduğu Birleşik Arap Emirlikleri'ne gitti.

BAE'nin başkenti Abu Dabi'ye giden Soylu, burada BAE Başbakan Yardımcısı ve mevkidaşı Saif bin Zayed Al Nahyan ile bir araya geldi.

Ziyaret İçişleri Bakanlığı'nın resmi Twitter hesabından da paylaşıldı.
Birleşik Arap Emirlikleri'nin başkenti Abu Dabi'de bulunan Bakanımız Sn. @suleymansoylu, Birleşik Arap Emirlikleri Başbakan Yardımcısı ve İçişleri Bakanı Sn. Saif bin Zayed Al Nahyan ile bir araya geldi pic.twitter.com/1ZADslpV2R
— T.C. İçişleri Bakanlığı (@TC_icisleri) November 29, 2022