Valilikten 'aşırı sıcaklık' uyarısı!
İstanbul Valiliği'nden sıcak hava uyarısı geldi! Valilik "sıcak çarpmasına karşı dikkatli olunmalı" uyarısını yaptı.
İstanbul Valiliği, hafta ortasından itibaren sıcaklıkların mevsim normallerinin 5-10 derece üzerine çıkmasının beklendiğini hatırlattı, "Sıcak çarpmasına karşı dikkatli olunmalı" uyarısı yaptı.
İstanbul Valiliği, Marmara Bölgesi'nde sıcaklıkların mevsim normallerinin 5-10 derece üzerine çıkmasının beklendiği uyarısı yaptı.
Valiliğin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, meteorolojik verilere göre bugünden itibaren bölgenin sıcak hava dalgasının etkisine girmesinin öngörüldüğü belirtildi.
Açıklamada, "Hafta ortasından itibaren ise sıcaklıkların mevsim normallerinin 5-10 derece üzerine çıkması bekleniyor. Sıcak çarpmasına karşı dikkatli olunmalı" ifadesine yer verildi.
#Meteorolojik verilere göre;
— TC İstanbul Valiliği (@TC_istanbul) July 10, 2023
Yarından itibaren bölgemizin sıcak hava dalgasının etkisine girmesi, hafta ortasından itibaren ise sıcaklıkların mevsim normallerinin 5-10 derece üzerine çıkması bekleniyor.
☀️Sıcak çarpmasına karşı dikkatli olunmalıdır.
????https://t.co/xEY26OElGr pic.twitter.com/c9yX98oLPM