Vergi ödemediğini söyleyen Suriyeli şahıstan olay röportaj: "Asgari ücretliler ölsün"

25 bin TL kazanıp vergi ödemediğini söyleyen Suriyeli şahıs, asgari ücretliler için "ölsün" ifadesini kullandı.

Medyali TV isimli YouTube kanalının Mecidiyeköy’de yaptığı sokak röportajında konuşan Suriyeli, doların 23 lirayı geçmesini değerlendirdi. Şahsın yaptığı yorumlar ve asgari ücretlilerle ilgili söylediği sözler ise büyük tepki topladı.

"YIL SONUNDA 30'U BULUR, TEK EKSİK ŞERİAT, O DA GELSE TAMAM"

Suriyeli şahıs şöyle konuştu:

"Normal bir şey. Yıl sonunda 30’u bulur. Türkiye ekonomisi bana göre iyi. 25 bin lira maaş alıyorum, rahat geçiyorum. Asgari ücretli ölsün bence. Asgari ücret ile kimse çalışmıyor ki şu an. Fabrikada, markette çalışanlar var. Asgari ücrete kendilerini mahkum etmişler, gözlerini açsalar çeşit çeşit işler var. Kendi işimin patronu oldum, tekstil ile uğraşıyorum. Vergi ödemiyorum."