30 Ağustos'ta yasak Giresun'da serbest: Çay kapma yarışına girdiler!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Giresun'un Dereli ilçesinde vatandaşlara seslendiği anlarda sosyal mesafeye uyulmaması dikkat çekti.

31 Ağustos 2020 Pazartesi 17:55
30 Ağustos'ta yasak Giresun'da serbest: Çay kapma yarışına girdiler!

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sel felaketinin yaşandığı Giresun Dereli ilçesinde yaptığı incelemelerin ardından vatandaşlara hitap etti. Erdoğan'ın açıklama yaptığı bölgede korona virüs tedbirleri kapsamında sosyal mesafe kuralının hiçe sayıldığı görüldü.

Felakette şu ana kadar asker ve sivil 10 vatandaşın hayatını kaybettiğini anımsatan Erdoğan, vatandaşlara ve askerlere tekrar Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diledi.

loading...



Yaralanan 47 vatandaşın tamamının taburcu edildiğini aktaran Erdoğan, "Halen 5 insanımız kayıp. En son kaybımızı da bulana kadar çalışmalar sürecektir." diye konuştu.

Erdoğan vatandaşlara bir de çay fırlattı. 

Video için sayfayı aşağı kaydırın

Son Güncelleme: 31.08.2020 17:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 2020-08-31 19:38:26

paşam o kadar büyük ki altında kalırsınız.akp seçmeni bir paket çay,makarna uğruna oy satıyor yazık size cahiller.

Avatar
mehmet yavuz 2020-09-01 09:15:34

bu çay atma işi usul haline geldi. millet onurlu olsa atılan çaylara ''ben dilenci değilim'' diyerek sırtını döner. hangi medeni ülkede insana böyle muamele yapılır. bence çok ayıp ve millete saygısızlık.

Avatar
Sefer 2020-09-01 01:41:10

YA BU NE ŞİMDİ . YA BİR AVUÇ ÇAY ATIYORSUN YA SEN İYİMİSİN. İNSANLARIN ÇOLUK ÇOCUĞU EVİ ARABASI İŞYERİ HERŞEYİ GİTMİŞ SEN ÇAY ATIYORSUN YA ..

Avatar
Sefer 2020-09-01 08:38:25

SENİN DE SEVGİNİN DE AMINA KOYUYUM APTAL

Avatar
seferi 2020-09-01 06:07:55

her şeyi denemenize rağmen halkın gönlünden reis sevgisini yok edemeğiniz için kudurutorsunuz değilmi kudurun kuduz köpekler

Misafir Avatar
alp 2020-09-02 11:59:20 @seferi

bu yapılanın ne kadar terbiyesizlik olduğunu kabul edemeyecek kadar bir anlayışa nasıl sahipsiniz.anlaya bilmiş değilim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2020-09-01 10:59:17 @seferi

olum sizler iflah olmazsınız.sizler sarayın sofrasından artan kemikleri yalamak için onun kapısında bekleyen sadık itler gibisiniz.sizlerden bizim ne beklentimiz olabilirki.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Oktay Pozam 2020-09-03 08:48:17

halkımızın bu acılı gününde tepelerine çay atmak ve üstelik kendilerinin vergilerinle alınmış çayları . bu davraniş vatandaşina türk halkina hakaretti̇r. bu davranişi kabul etmek onursuzluk, zavalliliktir.