Abdüllatif Şener'den kritik erken seçim yorumu

Abdüllatif Şener, alınan erken seçim kararını değerlendirdi.

19 Nisan 2018 Perşembe 00:47
Abdüllatif Şener'den kritik erken seçim yorumu
version="
Son Güncelleme: 19.04.2018 01:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derin 2018-04-19 03:00:00

Sayın Apdüllatip bey .VAllahide Billahide Cumhurnaşkanlıga yakışırsınız . Biz sizden razıyız .

Avatar
YAŞASIN Cumhuriyetçi-Demokrat ittifakı 2018-04-19 01:41:18

doğru diyorsunuz

Misafir Avatar
ben kürt üm 2018-04-19 10:53:50 @YAŞASIN Cumhuriyetçi-Demokrat ittifakı

ben kürdüm kürtler bu vatanın evladıdır , ben kürdüm türkleri seviyorum. ben kürdüm türklerle beraber çalışıyorum. ben kürdüm devlet memuruyum. ben kürtüm pkk dan dostlarım çok zulüm gördü. ben kürdüm şkiyaya karşıyım. ben kürdüm AKP ye oy veriyorum

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ankara 2018-04-19 10:49:29 @YAŞASIN Cumhuriyetçi-Demokrat ittifakı

bir zamanlar Adam diye sevdik, dürüst diye sevdik, vatansever diye sevdik. ama ihanet etti yoldan saptı kınına çekildi . tövbe etti sandık, doğru yolda yürüyor sandık ama yine gördükki A Latif Şener değişmemiş ihanete devam. vah zavallı vah. bazı insanların hidayeti ayağına gelsede geri tepiyor. işte canlı A Latif Şener.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
eco 2018-04-19 09:13:35 @YAŞASIN Cumhuriyetçi-Demokrat ittifakı

hdp chp pkk pyd, ypg el ele. tc kiminle?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
l şener uyandı. 2018-04-19 08:47:23 @YAŞASIN Cumhuriyetçi-Demokrat ittifakı

Kış uykusundan uyandı. yılanmı bu ne? uyanmadı uyandırıldı serum verildi, ilaçla ayağa kldırıldı . zehir salmaya devam etsin diye. kendisinde zaten bir beceri kişişilik yok ama şer güçleri GAZ verdi.

Beğenmedim! (3)
Avatar
muhalefet 2018-04-19 02:40:08

erken secimi ohal kaldirilmadan kabul etmemeli

Misafir Avatar
OHAL.. 2018-04-19 10:51:21 @muhalefet

Ohal bir Fetö ve diğer terör grupları ile ücadeledir. yoksa seçimle vatandaşla alakası yoktur. kimin hangi hürriyetini kısıtlıyor ohal? muhalefet seçimi kaybedecek buna bir kılıf ohalı bir kılıfda yine oylar çalındı kılıfını hazırlıyor. DİKKAT bu mühalefetten bir CACIK olmaz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-04-19 02:40:42

ohal siz secim istiyoruz

Avatar
misafir 2018-04-19 07:39:02

istediklerini alana Kadar secime gidece, bir akpli olarak ben bile biktim yeter artik yahu

Avatar
Ay 2018-04-19 07:27:45

Sandığa gomulecekler.

Avatar
Cahil 2018-04-19 06:48:00

BAHCELI HER DESTEKLEDIGINI BATIRMIS VE MHP YI MECLIS DISI BIRAKMISTIR TARIH TEKERRURDEN IBARETTIR MERAK ETMEYIN BAHCELI MERKEZ SAG PARTILERI BITIRDI SIMDI AKP YI BITIRECEK SECIMI YUZDE ALTMISIN USTUNDE ALACAGINI SANANLAR YUZDE KIRKBIRI BILE GOREMEYINCE NE YAPACAKLAR TUM GELECEGINI RRCEP TAYYIBE BAGLAYAN ISADAMLARI FAIZCI RANTCILAR ICIN SOK OLACAK ISADAMLARININ AKILLILARI ZATEN YURTDISINA ENTEGRE OLDULAR AKP YE OY VERECEK EN BUYUK KESIM ZENGINLIGINE ZENGINLIK KATAN ISADAMLARI OLACAK TABI MADSLYONUN DIGER YUZUDE GECIM DARLIGI CEKEN REZIL OLAN KESIM ONLARDA AKP YE OY VERMEYECEK MULAKATLA ISE GIREN ON KISI OY VERECEK ISE GIREMEYEN YUZ KISI AKP YE OY VERMEYECEK

Avatar
yaşasın oyumuz hdpye 2018-04-19 08:32:42

bıjı yek gulan roja velad 1 mayısta her kürt kardeşim resmi gösterilen miting alanlarına
davullu zurnalı lorkeli halaylı barajı geçtiğimizi şimdiden bayram havasında kutlamaya yaşasın halkların kardeşliği

Misafir Avatar
kürt türk kardeştir 2018-04-19 10:53:13 @yaşasın oyumuz hdpye

ben kürdüm kürtler bu vatanın evladıdır , ben kürdüm türkleri seviyorum. ben kürdüm türklerle beraber çalışıyorum. ben kürdüm devlet memuruyum. ben kürtüm pkk dan dostlarım çok zulüm gördü. ben kürdüm şkiyaya karşıyım. ben kürdüm AKP ye oy veriyorum.

Beğenmedim! (0)