'AKP'nin FETÖ ile işbirliğinin bedelini gençlerimiz şehit ve gazi olarak ödeceyecek'

Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli'nin '6 ayda teğmenlik' açıklamasına İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı, Gaziantep milletvekili Ümit Özdağ tepki gösterdi.

09 Ocak 2018 Salı 10:09
'AKP'nin FETÖ ile işbirliğinin bedelini gençlerimiz şehit ve gazi olarak ödeceyecek'
version="
Son Güncelleme: 09.01.2018 11:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ismail 2018-01-09 12:06:52

höhçüleri imam hatiplileri alıp islamcı ihvan ordusu kuracaklar bu işn sonu suriye gibi dağılmak

Misafir Avatar
maalesef doğru söylemiş 2018-01-10 10:48:15 @ismail

Evet maalesef siz terörü, fetöyü abd yi destekler onların ağzı ile konuşursanız maalsef bu vatan şehid vermeye devam edecek. ama biz türk halkı vatan uğrunda şehid olmayı bir şeref biliriz. siz ise düşmanla iş birliği içinde recon kesiyorsunuz. çok büyük yanlış yoldasınız iyi parti, chp ve hdp.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çok yaşa Türkiyem 2018-01-09 19:23:34 @ismail

Bu ülke emin ellerde . ak parti ve mhp beraberliği evelAllah bu ülke kiyamete kadar yaşayacak. chp nin hdp nin iy partinin abd dostlukları ancak kendilerine zarar verecek.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
maalesef 2018-01-09 19:21:45 @ismail

Evet maalesef siz terörü, fetöyü abd yi destekler onların ağzı ile konuşursanız maalsef bu vatan şehid vermeye devam edecek. ama biz türk halkı vatan uğrunda şehid olmayı bir şeref biliriz. siz ise düşmanla iş birliği içinde recon kesiyorsunuz. çok büyük yanlış yoldasınız iyi parti, chp ve hdp. .

Beğenmedim! (7)
Avatar
6 ayda 2018-01-09 12:18:02

teğmen dünyanin neresinde olunuyor akp hayal dünyasinda yasiyor gibi mucize bekler gibi egitimi bozdular simdide tsk nin yapisini bozuyorlar
türk vatandasi olmayan orduya kesinlikle alinmamali ajan dis güclere calismayacagini kim bilebilirki

Avatar
hic sucluda yok 2018-01-09 12:58:18

fetoya ne istedilerse verdiler

Misafir Avatar
mehmet 2018-01-10 11:17:44 @hic sucluda yok

fetoyo ne istedilerse verdiler ama yanlış yaptıklarını görüklernde biletlerini kestiler birileri gibi hala onları savunmuyorlar

Beğenmedim! (0)