‘AKP ve Erdoğan’ın toplumsal desteği azalıyor, Türkiye erken seçime hazırlanıyor’

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Mersin çıkışının, MHP’li radikal seçmenin oylarını etkilemek olduğu ifade edilerek, “Bütün geçmişi, ümmetçiliği yükseltmek olan bir önemli siyasetçinin İslam’ın güncellenmesi meselesi ise büyük bir sıkıntının sonucudur. AKP’nin ve Erdoğan’ın toplumsal desteği azalıyor. Anketler yalan söylemez” görüşü dile getirildi.

14 Mart 2018 Çarşamba 14:00
‘AKP ve Erdoğan’ın toplumsal desteği azalıyor, Türkiye erken seçime hazırlanıyor’
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali 2018-03-14 14:43:02

bitiyor artık yalancı

Misafir Avatar
hile,yalan,,iftira.zulum..adilik.akp.ninyaptıkları 2018-03-14 22:49:11 @ali

tavuk...gıt gıt gıdak..adlı kişi...evvelki seçimler ve referandumlar hepsi hileli..
alın teri dürüstlük yok...hileye yalana iftiraya,trafodaki kedilere doymayan yalnız akp ve arkasındaki civcivlerdir...KÖR GÖZÜNÜZÜ AÇIN ..HAK,,KI GÖRÜN..LANETLENMİŞ OLACAKSINIZ..Allah indinde...çünkü hep hırsızlık..yalan iftira..hile..eee sonuç..CEHENEM..kull hakkı ile..kim size hakkını helal ediyor ki..asla haramolsun haklarımız.çaldıklarınızla..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eeeee 2018-03-14 15:51:58 @ali

surtatsızlar topluluğu bunlar . yalan iftira çamur neki be kardeş bunlar ihanet içindeler. daha sözün bittiği yerdeyiz chp için.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
gıt gıdak gıt gıdaaaak 2018-03-14 15:51:05 @ali

CHP her seçim yaklaştığında aynı nakaratı atıyor. bıkmadılar usanmadılar yenilgiyede halkın tokadınada doymadılar. ne surat varmış bunlarda yahu.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Taka61 2018-03-14 14:53:15

Iyi parti Türkiye'ye iyi gelecek temennisiyle

Avatar
Yabanci 2018-03-14 16:04:14

Yabanci bir Türkolog oldugumu yazdim, ben 8 dilde okuyorum ve yaziyorum ve zaman buldukca Türk gazete ve kitaplarini okuyorum. Ben yalniz Türkiyenin degil dünyanin politikalarini yakinen takip ediyorum. Türkiyede dini kullananlar ise inanin kesinlikle Müslüman dindarlar deyillerdir. Dindar dini kullanmaz, bu hem Kur'an'da ve hem Incide böyledir.

Avatar
Kemal 2018-03-14 18:00:46

Vatanını seven Akp'ye oy vermez.Ege'de 18 adamız Yunan işgalinde. Nerdesiniz vatanseverler.

Avatar
Yabanci 2018-03-14 16:00:19

AKP ve Erdogan'a destek verenler olaylarin farkinda olmayan secmen kitlesi. AKP ve Erdogan bir ABD, Israil ve Ingiliz projesidir. Ben Türk degilim ve bir Türkologum ama Türklerden cok arkadasim ve dostum var ve onun icindir ki Türkler cok dikkatli olmasi gerekir. Erdogan'a sakin kesinlikle kanmayin, o kullanmaya cok elverisli bir tiptir.

Misafir Avatar
kul hakkını yiyenlere lanet olsun.amin 2018-03-14 22:51:20 @Yabanci

beyinleri yokmu destek verenlerin..berduş mu geziyorlar...evlerine ekmek götürebiliyorlarmı ? inadına veriyorlar oylarını..lanetlenmişler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
güle güle 2018-03-14 17:40:36

oturduğu yerden bana 720 tl genel sağlık sigortası borcu çıkartanlar..hemde devlet hastanesine hiç gitmediğim halde..GÜLE GÜLE GİDİN EN KISA ZAMANDA!

Avatar
VATAN SEVER 2018-03-14 14:52:36

AKP VE ERDOĞAN BU SEÇIMLERDE TOPLUMSAL DESTEĞI KEMIKLERINE KADAR HISEDECEKLER.

Avatar
chp seçmeni 2018-03-14 15:52:38

oyunu iyi partiye verecek. iyi partide abd ye hizmet edecek.