Aziz Kocaoğlu’ndan adaylık açıklaması: ‘Gidip geliyorum, bakıyorum’

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, yerel seçimlerde aday olup olmayacağına ilişkin, "Aday olsam da olmasam da partim için çalışacağım. Adaylık konusunda kafam net değil; gidip geliyorum, bakıyorum" dedi. Kocaoğlu, 1 Ekim’de sadece basına özel açıklama yapacağını kaydetti.

16 Eylül 2018 Pazar 15:34
Aziz Kocaoğlu’ndan adaylık açıklaması: ‘Gidip geliyorum, bakıyorum’
version="
Son Güncelleme: 16.09.2018 15:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
odun 2018-09-16 17:13:05

" İzmirde odunu koysam seçilir" sözünü sn.Aziz Kocaoğlu için söylendi,onurun varsa adaylıgını koymazsın.

Avatar
İzmir,i rezil eden başkanlar.. 2018-09-16 20:12:01

İzmir,i rezil etti bu yaşlı başkan,cık
eski başkanlarda izmir,i rezil etmişti buda devam etti..als.camii önünde taksiler öküz kılığındaki treyleybüsü bekliyorki geçsin.. 10 km.hızla giden bu acaip hantal treyleybüs milleti illellah ettirtti..
ve hala metro narlıdere,ye varmadı..
bu kişinin aylığı duyumlarımıza göre 84 milyar tl.dir..yalnız bir aylık..
millette aç perişan..haram olsun diyor izmir,liler.

Avatar
ıspartada gül..izmir,de LAĞIM kokar.... 2018-09-16 20:14:50

İzmir,de olsak bu kişilere asla oy vermeyiz..
bunların yüzünden de oy kullanmayız.
şükürkü ÇİRKİN KOKULARIN estiği lağım yataklarının taştığı izmir,de değiliz..
salhane ve derihane yeşildere kokuyor..konak kokuyor..y.yurt hatay semtleri kokuyor.
ancak bu kişilerde maaşlarını alıyorlar..haram değilmi? tabiiki haram.
kemal k.oğlu bu kişiyi görevden al..yeter ya..

Avatar
ender 2018-09-16 21:50:23

Yeter be arkadaş ne koltuk sevdalısı adammışın sen olmasan izmir batacakmı yaş 70 iş bitmiş izmire Muharrem İnce yakışır genç dinamik ve gerçek Atatürkçü.

Avatar
Belediye başkanım 2018-09-16 16:00:22

Hem değişim istiyon hemde değişim gereği kendini emekli edip chpde gençlere kapi acman lazim başkan genclerin gelmesini desteklenen lazım senin koltuğunu genç bir bayan erkek arkadaşa birakma lazım.başkan ilk başta koltuğu bırakmak zor sonra alisirsin. Yurt as olursun yanında çıkarlar için dostluk kuranlardan kurtulursun keyif alacak projelerde yer alırsın yapamadiklarinizi ailenle yaparsın Emekliliginin tadını cikartisiniz başkan yurtas olmak guzel

Avatar
emekli ol 2018-09-16 21:44:58

Emekli ol chp izmir buyuksehir belediye başkanı emekli olki değişim olsunemekli ol yeter artik gençler gelsin

Avatar
selim 2018-09-16 21:56:03

ulen çekil artık moruk

Avatar
Vatandaş 2018-09-16 22:20:07

Eğer CHP kalkınma modelini sizden alacaksa vay ülkenin hâline, büyük köy, ancak bu kadar kötü yönetilir,IBB çok yetersiz kadro ile yönetiliyor.Izmir haketmiyor eğer CHP kaybederse bir daha kazanamaz.Ama aynı başkanları koyorlarsa kesin kaybeder.