Başbakan'dan seçim barajı açıklaması

Başbakan Binali Yıldırım, seçim barajına ilişkin konuştu. Yıldırım, “Öneri gelirse konuşuruz” dedi.

08 Kasım 2017 Çarşamba 19:06
Başbakan'dan seçim barajı açıklaması

Yıldırım, bugün MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin gündeme getirdiği seçim barajının düşürülmesine ilişkin olarak "Partilerden öneri gelirse konuşuruz ama bizim böyle bir vaadimiz yok" dedi.Diplomatik temaslar için ABD'de bulunan Yıldırım, ABD Başkan Yardımcısı Mike Pence ile yapacağı görüşmede Fethullah Gülen'in iadesinin tekrar isteneceğini söyledi.


Son Güncelleme: 08.11.2017 19:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
demir kaya 2017-11-08 19:38:52

bin ali in ali ben binecem uyduruk ali.................

Misafir Avatar
@demir kaya x*** cevaeeep 2017-11-08 20:02:53 @demir kaya

demir ula sen ne komıc sin:-)))))))))) sütünü içtnmii. popona bir iki, hadi len hadi sütünü iç uyu. hadiiiiiiiiiii.

Beğenmedim! (4)
Avatar
yıldız 2017-11-08 21:38:27

Yalanın kuyruğu yokmuş...Seçim proğramlarında % 10 barajının haksızlıkların anlatıyorlar seçim meydanlarında % 10 luk barajı düşüreceklerin söylüyorlar..15 yıldır iktidardalar "Bizmi koyduk biz indireli" diyorlar...Dünya bize niye güvenmiyor çünkü önce söz veriyoruz sonrası TAKİYE..Niye insanımız birbirine güvenmiyor= İşte böyle söz başka icraat başka olunca kim güvenir kime..Hoca ....osurunca Cemaat ne yaparmış? Çok çok yazık...

Avatar
Profo 2017-11-08 21:34:49

Düşük profilli mülayim.

Avatar
Siradan 2017-11-08 22:49:18

Baraji kaca dusurelim die keske bahceli'ye sorsalardi. Bahceli daha durumun farkinda deil anlasilan?

Avatar
göre birci 2017-11-08 23:32:08

Baraj kürtler icin konulmus bir set ti AKP Nin koltuk deynegi YÜRDE 5 bile alamaz artik onun icin baraji düsürürler yoksa koltuk deyneyi sifirlanir siyasi hayti biter

Avatar