Bu görüntüler bugün CHP Grup Toplantısı'nda çekildi

Erken seçim isteyen, hedefi iktidar olan CHP geniş halk kitleleri ile kucaklaşmaya devam ediyor. CHP Grup Toplantısı'nda bugün daha önce AKP'ye oy vermiş, ülkenin gidişatından, tek adam yönetiminden rahatsız onlarca başörtülü kadın yer aldı.

07 Kasım 2017 Salı 15:47
Bu görüntüler bugün CHP Grup Toplantısı'nda çekildi

Önümüzdeki seçimlere 'iktidar olma parolası' ile çıkan CHP, ülkenin birleştirici gücü olmaya devam ediyor.

Adalet, özgürlük, demokrasi isteyen, Cumhuriyet çatısı altında kardeşçe yaşamı arzulayanlar CHP'de buluşuyor. 

CHP Grup Toplantısı'nda bugün dikkat çeken görüntüler yer aldı.Daha önce AKP'ye oy vermiş, ülkenin gidişatından, tek adam yönetiminden rahatsız onlarca başörtülü kadın CHP Grup Toplantısı'nda CHP liderini ilgiyle dinledi.

CHP liderinin konuşmasını videoya çeken kadınlar, AKP Hükümeti'nin artık ülkeyi yönetemediğini, OHAL ve KHK'ların milyonlarca kişiyi mağdur ettiğini, Adalet ve özgürlükler konusunda CHP liderinin mücadelesini takdir ettiklerini söylediler. Daha önce defalarca AKP'ye oy verdiklerini belirterek ülkenin bu kötü gidişatına ancak CHP'nin 'dur' diyebeleceğini ifade ederek 'bundan sonra oyumuz CHP'ye' dediler.

loading...

Son Güncelleme: 07.11.2017 15:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zekat 2017-11-07 16:06:26

AKP, DEVLETİN RESMİ PLAKALI ARACI İLE ZEKAT DAĞITIYOR MUŞ ...
https://www.youtube.com/watch?v=VxmwKEw1prY

Avatar
millet akp den bikti 2017-11-07 16:05:50

Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili
https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Misafir Avatar
bolu 2017-11-07 18:00:03 @millet akp den bikti

CHP milletin aklıyla alaymı ediyor? milleti salakmı sanıyor? milleti aptalmı sanıyor? bu yalana kanacak nsanların olduğunumu sanıyor? bu kadar batmışlık, bu kadar bitmişlik bu kadar son çırpınış ancak kendini belli eder. millet hakkında düşündükleri tüm olumsuzluklar unların kendilerinde var.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
chp lilerden 2017-11-07 17:27:13 @millet akp den bikti

ula bunlar chp kurultayı yapmıyor! resmen alayı türbanlı bunların. bu chp liler birde topluca camiye gitseler, birde KURAN okuyup meal okusalar, birde hadis dinleseler birde dinlediklerine inansalar vAllahi Türkiye huzur bulur. ama bunlarınki numara. hemde 10 NUMARA yalan.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
komik 2017-11-07 17:24:21 @millet akp den bikti

:-)))))))))))))))) vah chp vahhhh, vak chp vakkk vaaaak. ne günlere düştü, yüzsüzlüyün, numaranın her türlüsünü deniyorlar. ama boş.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
öylemiiii? VAH vaaah 2017-11-07 17:22:02 @millet akp den bikti

türbanlılar, imanlı insanlar chp ye oymu verecekmiş? haaa gelin türbanımızı yasaklayın diyemi, gelin camilerimizi ahır yapın diyemi, gelin şehirlerimizi kirletin diyemi, gelin mafya hortlasın diyemi? gelin hava kirliliği tekrar gelsin diyemi* CHP ye oy verecekler gelin bizi irana gönderin diyemi? yoooo yemezler. yemezler. chp BİTTİİİİ

Beğenmedim! (16)
Avatar
cafer küncü 2017-11-07 19:06:08

bende sünni müslüman sol görüşlü birisiyim.arkadaş baş örtüsü ile siyaset olmaz insanlar kadınların içindeki giydiklerini düşünmüyor.fetösüz fetöyle yürüyüp fetöden dönmesiz adil.hırsız olmayan ,küfür hariç yapılan yanlışlık ve eleştirilere açık ,hızla gelişeceğiz diye donumuza varana kadar bizi borçlandıran hükümet ler istemiyoruz hele maho metinar gibi hırboları hiç istemiyoruz.kendisine sorulan bir soruya verdiği cevap soru:yakınlarınıza torpil yapıyormusunuz cevap .her cuma hutbesinde hoca önce akrabalarınıza yardım edin diyiyor.bak sen okumuş kitap yazan adama işine geldiği gibi nasıl yorum yapıyor.o öyle değil atımı getir.muhtaç yoksul olan akrabalarınızı doyurun onlara kendi mal varlığınızla yardım yapın öncelik akrabanın diyiyor.çıkarı olur diye hadepe girip sonra casus olarak akpye geçen adamdan ne beklenir.

Misafir Avatar
cafer küncü.... e cevap 2017-11-08 08:45:24 @cafer küncü

müslümansın elhamdülillah kardeşiz. pekiiii chp nin derdi neydi yıllarca Türkiyeyi İRTİCA BAŞÖRTÜSÜ YASAĞI il megul etti? dertleri neydi? bu gün baş örtüsü serbest kime ne zararı var? chp başörtüsünei inanca tahammül edemiyor.. bu chp Türkiyemizin partisideğil kardeşim. ayrıca sol diye bişe kalmamış dünyada. müslümn solcu olmaz. kominizimin külleridir solculuk.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Şanlı Türk milleti uyanıyor 2017-11-07 20:12:31

Akparti milleti Din başörtüsü gibi konularla meşgul edip Baba Oğul Başkan Damat talan edip soyuyorlar.Ama millet uyanıyor.

Avatar
Atatürkçü Filozof 2017-11-07 16:53:02

rezalet,çarşaflı karaltılar içinde olanlarrı,türbanlıları falan almanız

Avatar
Ezilenin yanında Chp 2017-11-07 19:33:56

Keşke Chp de bu görüntüler Akape çıkmadan önce yapsaydı.Başörtüsünü din ve vicdan hürriyeti savunsaydı.Tıpkı Avrupa sol partileri gibi azınlıkların,ezilenlerin yanında olsaydı.28 şubat sürecinde Chp kötü bir sınav vermiştir.Geç de olsa bu görüntüleri görmek güzel bence.Tüm kesimleri kucaklayan gerçek bir sol parti olması lazım.Avrupadaki gibi.Bu anlamda Chp de güzel gelişmeler oluyor.Chp tam bir muhalif parti.Bravo Chp ye.

Avatar
ülkem 2017-11-07 17:18:33

yalanınız batsın eymi! iftira yalan şimdide kandırmacalar. yahu Allah tan korkun . Çarpılacaksınız.. o örtüye, o türbana yazıkki kötü niyetinie kullanıyorsunuz.

Avatar
ülkem 2017-11-07 17:19:44

hadi orda, başörtülüler chp ye oy verecekmişşş! PEEEEHH. aklını yiyen chp ye oy verir ancak. bu chp baraj altında kalmazsa ülkemizin işi zor.