Bülent Arınç'tan adaylık ve Abdullah Gül açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Bülent Arınç'la bir görüşme gerçekleştirdi. Arınç, görüşme sonrası yaptığı açıklamada fikir alışverişinde bulunduklarını dile getirerek, "Güzel olumlu bir görüşme oldu. Seçim hakkında ve partimiz hakkında konuştuk. Ben 2015'te siyasete veda ettim. Bundan sonra milletvekili olarak siyasete başlamayacağım" dedi. Erdoğan'ın, Arınç'tan sonra Davutoğlu ile de görüşeceği gelen bilgiler arasında.

24 Nisan 2018 Salı 18:54
Bülent Arınç'tan adaylık ve Abdullah Gül açıklaması
version="
Son Güncelleme: 25.04.2018 00:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kozmik odanın 2018-04-24 20:27:05

açılmasını isteyen kişinin bu ülkeye verdigi tahribatı hesaplayın

Misafir Avatar
yakışık isim. 2018-04-25 08:50:17 @kozmik odanın

REZİLLER . reziller.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sivas 2018-04-25 08:49:15 @kozmik odanın

chp çok komik. pazara çevirdi hayatlarını yaa:))))))))))))))))))
Cumartesi pazarı. her Cumartesi CHP milletvekili pazarı var.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hamsi, palamut ve balina 2018-04-25 08:47:49 @kozmik odanın

Hamsi uyurken bir rüya görüyor . denizde gezinirken birden bir balina görür. balinayı çok beğenir. hoşuna gider. yanındakine anlatır bu balina ne hoş değilmi?
yanındaki palamut hamsi ile dalga geçer. çokmu beyendin balinayı. hamsi evet der. palamut hamsiye o zaman ne duruyorsun koş onu yut. der. hamsinin ağzı sulanır. balinayı yutmaya yeltenir!!!!!... hamsi chp, palamut abd balina Abdullah Gül.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hainler sadik olamazlar 2018-04-24 21:25:15 @kozmik odanın

Rahmetli Necmettin Beye ihaneti bakal hasan mi yapti ? Biraz onurlu olun ve ne konustugunuzu kulaginiz duysun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yobazlar ordusu. 2018-04-24 21:20:57 @kozmik odanın

ihanet etmek istemedigi dava yi biliyoruz "seriat devleti", arincin soygunu yolsuzlugu hirsizligi gözü görmüyor. 25 hazirandan sonra Atatürke , Cumhuriyete, Demokrasiye saygi duyacaksiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-04-24 21:17:16

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Avatar
pacayi kurtarmak icin 2018-04-24 20:35:10

davama ihanet etmem diyor senin davan cihatcilikmidir halka ihanetmidir zulumudur nedir yalaka acikla enisteni yakinlarini akrabalarinimi kurtaracan davan bumudur fetulahtan yatan bir suru akraban var sen erdoganla darbeyi tezgahladin akrabana ailene bile ihanet etin fetulahi kozmik odalara kim sokktu acikla davani

Avatar
Hanzo 2018-04-24 20:51:04

Aptalım diyen aptaldır. Saygımız var!!!

Misafir Avatar
kardes 2018-04-24 21:22:38 @Hanzo

enişte tehlikede sonra fetöden yargilarlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ee zamaninda erbakan a 2018-04-24 21:18:11

sirtinizi donmustunuz

Avatar
er do 2018-04-24 21:26:21

hayatın hata ...halen senden umut bekleyenler föte den menfaat beklemek deyilmidir..

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-24 23:09:58

Eski ağlamadan sorumlu devlet bakanı fetoş damadını kurtarmak için çırpınıyor.

Avatar
Unal 2018-04-24 22:52:03

AKP DE DESIFRE OLMUS FETULLAHCILARA YER VERMIYORLARDA ONDAN YOKSA BAK OZHASEKI NASIL HALA BAKAN