Bülent Arınç'tan yeni parti açıklaması!

Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, 'AKP'ye küskünler' olarak nitelendirilen bir grup ile yeni parti kuracakları yönündeki iddiaları yalanladı. Arınç, “Bunların hepsi safsatadır. Bunlar, bizi yıpratmak için görevlendirilmiş bazı kişilerin uydurmasıdır” diye konuştu.

23 Kasım 2017 Perşembe 22:35
Bülent Arınç'tan yeni parti açıklaması!
version="
Son Güncelleme: 24.11.2017 00:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kanal faresi Ercan 2017-11-23 22:44:59

Akape SGK yı batırdı

Avatar
millet medya narkozundan uyandi 2017-11-24 00:44:49

parti kurmaniza gerekde yok millet gorcegini gordu artik tovbe

Misafir Avatar
Nevşehir ve Bor,lular 2017-11-24 10:30:07 @millet medya narkozundan uyandi

biz akp.ye artık oy vermeyeceğiz..Nevşehirliler olarak..yeter artık milleti aldattı.
iyi parti akp.den 100.000 kat iyidir..
milleti 15 seneden beri perişan eden bir partiye oy vermeyiz..asker sakatları hep akp.dendir..parası olan askerlik yapmıyor..olan fakir gariplere oluyor..
2 örtülü ödemeden harca babam harca..milletin parası..ve binlerce haksızlık /adaletsizlik var.akp.de..oy yok akp.ye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sakarya 2017-11-24 08:40:15 @millet medya narkozundan uyandi

millet 16 yıldır gerçekleri görüyor. AK partiyi iktidar yapıyor. hazır yeyicilere iş çıkmayınca saldırı içindeler. hepte muhalefette kalacaklar. ama chp bu sefer baraj altında kalmalı, kalmazsa çok çekeriz. bunlar avrupanın Türkiye çalışma bilgi edinme, yapılan işleri engelleme ofisidir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Minnoş 2017-11-24 02:50:48

Bence nabız yoklaması ya tutarsa yok istemiyoruz dense yok ya yalan haber dersiniz bizde de yedik .

Misafir Avatar
mioş a cevabım olur--------koç 2017-11-24 08:38:06 @Minnoş

minnoşş o dediğin sizin gibi istikametsizlerin yaptığı işdir. er kişiler, onurlu insanlar ihanet yapmaz. sizin zihniyet menfaatı kesildimi kardeşini, öz kardeşini, babasını satar. siz kendinize bakın. namuslu insanlar üzerinde tahmin yürütmeyin. ANLADINIZMI?

Beğenmedim! (5)
Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-11-23 22:42:11

Milletin partisiymiş,hangi milletin herhğn sizin gibi düşünmeyenlere hakaret edin Rant için biraz daha başda kalmak için her türlü dalavere yapın.yok yav

Avatar
Minoş 2017-11-24 02:47:12

Yoktur birbirınız,den farkınız yeni partiymiş. yok ya gidesiniz dua ederken birde siz eksiktiniz görmek istiyormuyuz bunun anketini yapın önce .şunlara bakın önüne gelen parti kuracak bence gidin bir daha,da dönmeyin

Misafir Avatar
Genç kızlar..............ve gerçekler. 2017-11-24 10:33:02 @Minoş

keşke kurulsa yeni partileri..akp.yi böler..ama kuramazlar..Erbakanın oğlu da bir parti kuruyormuş..kursunlar akp.%10,a düşer inşAllah..
kurmasalarda akp.ye oy vermeyeceğiz..4 defa oy verdik haram olsun..biz akp.milletinden değiliz..iyi parti milletindeniz..chp.milletindeniz..Gerçek budur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp yapti akp satti 2017-11-24 00:45:32

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri