banner367

Bülent Arınç'tan zamanlaması manidar Necmettin Erbakan paylaşımı

Bülent Arınç, "Erbakan'ın ikazlarını daha iyi anlıyoruz, ona her geçen gün daha çok ihtiyaç duyuyoruz" ifadelerini kullandı.

27 Şubat 2018 Salı 16:32
Bülent Arınç'tan zamanlaması manidar Necmettin Erbakan paylaşımı
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-02-27 17:04:41

akp baskani tayyipe , delikanlim yigidim bakin ne hale geldi diyen omurgasiz herif.

Avatar
Barbaros 2018-02-27 16:54:14

Bu adamdan gerçekten korkulur.orda burda ıkı ağlıyarak vıcdanlara şeytanı bır edayla gırmeye çalışıyor...alAllahume ecırNa mın en ARINÇ

Avatar
YILDIRIM 2018-02-27 17:44:43

Çıkarttığınız MİLLİ GÖMLEK Nerede ! ! ! ! ! Ben Çıkartmadım Diyorsanız, Çıkartana Neden Zamanında SESSİZ KALDINIZ ? ? ? Saygılarımla

Avatar
Gaddar Pomak 2018-02-27 21:42:47

Biraz daha çaresiz kalsın Atatük heykellerini bile öpmeye başlar bu iblis torunu.

Avatar
Nazım arat 2018-02-27 23:06:51

Chp Atatürktem sonra 1 tane lider çıkaramadı. Çapsız genel başkanlar ile bir cacık olmuyor
Chp ömrünü sağ liderleri eleştirmek ile geçiyor 50 senedir. Halkın inandığı bir lider sorunu var chp nin

Avatar
Nazım arat 2018-02-27 23:07:17

Chp Atatürktem sonra 1 tane lider çıkaramadı. Çapsız genel başkanlar ile bir cacık olmuyor
Chp ömrünü sağ liderleri eleştirmek ile geçiyor 50 senedir. Halkın inandığı bir lider sorunu var chp nin

Avatar
yörük haydar 2018-02-28 08:38:44

28 şubatı bugün iktidarda olanlar fetö ile destek verip önümüz açılsın diye yaptı milli görüş gömleğini çıkardık dendi ve erbakan önümüzü kesiyor diye yaptılar.ordudan atılan fetöcüleri iadei itibar deyip tekrar özlük haklarını verip maaşa bağladılar.ne oldu hepsi yalancı çıktı hakkımız haram olsun bunları yapan münafıklara. necnmettin erbakan nur içinde yatsın buğün emekli ve memur ayakta duruyorsa onun verdiği zam sayesindedir.şimdik,ler ne yapıyor fasa fiso ama unutmasınlarki 10 milyon emeklinin oyu tek başına bir partiyi başa getirir fetöden dönmeler.