Canlı yayında Enis Berberoğlu tartışması: Kanunda yeri olmayan bir karar!

İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi, CHP Milletvekili Enis Berberoğlu hakkındaki kararına ilişin hukukçu Murat Ergün, CNN Türk canlı yayınında "Bugün mahkeme, bugüne kadar karşılaşılmayan kanunda yeri olmayan bir karara imza attı. Meslek hayatımda böyle bir metin ve üslup görmedim. Ağır Ceza Mahkemesi'yle aralarında sanki bir şey var gibi" dedi.

07 Kasım 2017 Salı 22:51
Canlı yayında Enis Berberoğlu tartışması: Kanunda yeri olmayan bir karar!

İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi, CHP Milletvekili Enis Berberoğlu hakkında verilen 25 yıllık hapis cezasına ilişkin İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi 2. Ceza Dairesi’nin bozma kararını usul ve yasaya aykırı bularak, dosyayı iade etti. Bu karar CNN Türk’te Şirin Payzın’ın sunduğu Ne Oluyor? programında gündeme geldi.


Berberoğlu’nun avukatı Hukukçu Murat Ergün mahkemenin kararı için özetle şöyle dedi:

Türkiye’de hukuk cesur olmadığı için bugün Enis Berberoğlu haksız yere tutuklu olduğu tescilli olmasına rağmen hala içeride. Bugün mahkeme, bugüne kadar karşılaşılmayan kanunda yeri olmayan bir karara imza attı. Meslek hayatımda böyle bir metin ve üslup görmedim. Ağır Ceza Mahkemesi’yle aralarında sanki bir şey var gibi. Filler tepişir çimler ezilir.. Enis Berberoğlu’nun başına gelen bu. Ortada hüküm yok hala cezaevinde. Hukukun gereği yerine getirilmiyor.

TARTIŞMA ÇIKTI

Programın ilerleyen dakikalarında Hukukçu Yasin Şamlı ile Murat Ergün arasında tartışma çıktı.

loading...

Yasin Şamlı’nın sözlerine karşılık mahkeme kararının icra edilmediğine dikkat çeken Ergün, “Bozulan mahkeme kararının hukuken değeri ne biliyor musunuz? Bakkala gidin helva alın. O helvayı sardığınız kağıt kadar değeri var. 14. Ağır Ceza Mahkemesi’nin kararını çok sevenler çerçeveletip duvarına asar. Başka zerre değeri yoktur” dedi.

Son Güncelleme: 08.11.2017 00:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pes vallahi 2017-11-07 23:37:10

mit tirlari konusu zaten hollanda parlamentosunda gundeme gelmis sir olmaktan coktan cikmis insan hapishanede sebepsiz yere tutulmaz mit tirlarinin icindeki silahlari kim gondermis o sahis aslen yargilanmali

Misafir Avatar
evet 2017-11-08 08:53:52 @pes vallahi

Hollandaya kim bildirmiş dersin ? bunlarrrrr. değilmi? kardeşlerim bu ülkeize sahip çıkacağız ajanları savunmayalım. devletimize, hükümetimiz sahip çıkacağız.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hukuken 2017-11-08 08:52:31 @pes vallahi

Gerçekten hukukçumu yoksa mukukçumu? yahu Ülkesini teröre yardım ediyor yalanı ile, devletin sırrını açıklama suçu ile suçlanan birine nasıl hukukda ceza olmaz, nasıl suç olmaz bunu beş yaşındaki bir çocuğa soralım en iyisi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Davut kazancı 2017-11-08 00:33:17

Yok canım ne alaka bizde çok böyük Adalet sistematği varmış.hiç Etki altı da kalmadan karar verirlermiş sobra Evlerine gidip mışıl mışıl uyurlarmış

Avatar
BOP 2017-11-08 00:56:20

Katar eski başbakanı: Silahlar Türkiye üzerinden gidiyordu
http://tr.euronews.com/2017/10/28/katar-eski-basbakani-silahlar-turkiye-uzerinden-gidiyordu-abd-koordine-ediyordu

Avatar
celaletti iner 2017-11-08 07:40:10

yeni atanan hakim Murat Şamlı, AK Parti'yi savunan Yasin Şamlı'nın kardeşidir'' yasin şamlının söyledikleri çürütülürse herkesin yüzüne tükürme hakkı doğar.olay neye döndü biliyormusunuz,fetöcü mahkemelerin imamdan aldığı talimata göre hareket etmelerine yoksa aynı eğitimi alıp hala aynı şeylerimi uyguluyorlar değişik aktörler üzerinden ?

Avatar
işte yasin şamlı 2017-11-08 07:49:12

Ahu Özyurt'un sunduğu Türkiye'nin Gündemi programında 15 Temmuz darbe girişimi ve FETÖ ile mücadelede gelinen nokta değerlendirildi. Konuklardan hukukçu Yasin Şamlı, 15 Temmuz sürecine nasıl gelindiğini değerlendirirken, "Bunlardan zarar gelmeyeceğini düşündüler. Ben de öyle düşündüm. Biz üniversitede eylemler yapıp bildiriler dağıtırken bunların mensupları gelip 'Böyle yapmayın, bunlar anarşizme götürür' diye bizi uyarırlardı. Böyle bir şey kimse beklemiyordu" diye konuştu.dönme bir sapına kadar eski fetöcü.sistem aynı inkar etme işte akşamki puroğramda yaptığıda budur.para kazanıyor adam ne yapsın akp ekmek kapısı acaba fetöcüleride savundumu araştırın gazeteciler bunun hakkında yazılar yazın.

Avatar
vaybee 2017-11-08 00:04:13

http://yenisancak.com/icimizdeki-israili-desifre-etmeye-devam-ediyor-kripto-yahudiler-masonlar-tgrt-islamciligin-icinde-donen-gizli-yahudi-dolaplari/

Avatar