CHP'li Öztrak: 2019'a giderken öncelikli konu seçim güvenliği ve seçim adaletidir

CHP'li Öztrak, TBMM’ye getirilen ittifak yasasında yer alan düzenlemelerin seçim adaleti ve güvenliği konusunda ciddi sakıncalar içerdiğini belirtti.

26 Şubat 2018 Pazartesi 17:35
CHP'li Öztrak: 2019'a giderken öncelikli konu seçim güvenliği ve seçim adaletidir
version="
Son Güncelleme: 26.02.2018 23:40
Anahtar Kelimeler:
CHPTBBMFaik Öztrak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
RRRRR 2018-02-26 17:50:56

BU BIR VAROLMA SAVASIDIR YA CUMHURIYETIN EVLATLARI YADA ABD NIN USAKLARI SECIN IKISINDEN BIRINI ONYEDI SENE BU ÜLKE PARCA PARCA SATILDI YETER DEMENIN ZAMANI BIZ ARAP DEGILIZ TEK ADAMLA YÖNETILEK

Misafir Avatar
seffaf tarafsiz secim istiyoruz 2018-02-27 08:27:40 @RRRRR

sandik basinda her partiden bir temsilci olmali birde sivil toplumdan biri olmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Öztrak Bey cok dogrulari konusmus 2018-02-27 08:23:44 @RRRRR

Seçimde oyu verenin kim olduğundan daha önemli olan oyları kimin sayacağıdır. Tek adam parti devletinin oyları saydığı bir seçim milli iradenin katledilmesine sebep olacaktır” değerlendirmesinde bulundu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ankara 2018-02-26 18:16:08 @RRRRR

Bu chp akılları kendilerinin Atatürkten sonra inönü zamanında formalite seçimleri yaptılarya ordan akıllarında kalmış . bunlar bu milleti çok kandırmışlar. hala bu çağda bu gelişmiş türk halkının gözüne baka baka iftira ve yalanla dürüst insanlara çamur atıyorlar. yahu tek adam derken insanın yüzü kızarır. Bu gün Türkiye Cumhuriyet tarihinin en hür en demokratik dönemini yaşıyor.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Halkın Sesi 2018-02-26 17:56:02

Birkacbin yandas daha daha zengin oldukcaaynı oranda birkac milyon aile daha daha yoksullastı. Eskiden bir asgari ücret memur maasından daha fazlaydı. Simdi ise yanından bile gecmiyor. Emekli ölmüs, ciftci ölmüs, hayvancı ölmüs, issiz ölmüs, calısan ölmüs, eyt'li ölmüs, köylü ölmüs, soför ölmüs kimin umurunda? Tayyibe binaliye ekibine ve trt dahil yandas medyaya göre ekonomi süper ve hersey güllük gülistanlık. Millet ekonomi konusmasın diye afrini cıkardı akp'lilerin cumhurbaskanı. Ve bu arada. Sandık baskanlarının egitim birsenli olmaları suc degilmi? Tarafsızlık ilkesi cignendigi icin neden yandas ysk hukuken gerekeni yapmıyor. Neden kamunun parası secim dönemlerinde partilere esit dagıtılmıyor. Neden milletin televizyonu olan trt serefsizce namussuzca taraflı davranıyor. Neden secimler referandumlar öncesinde baskılar tehditler rüsvetler yeminler entrikalar yerlesiyor. Secimler ve referandumlar bir milletin ve bir ülkenin namusudur serefidir onurudur haysiyetidir. Bunların dürüstce seffafca gecmesine engel olan ve oldurtan her o.cocugu mutlaka cezasını legal veya o olmuyorsa illegal yollarla ödemelidir.

Avatar
ah chp ah YENİLGİ yi şimdiden gördü 2018-02-26 17:54:40

CHP yenilgiyi gördü şimdiden seçime, oy sayımına suç atmaya başladı

Avatar
ya gidin sahtekarlar 2018-02-26 17:58:07

TEK ADAMMIŞ. tek adam sizsiniz. iftiracılar yalancılar, provaktörler. dürüst isanlara çamur atmayın.

Misafir Avatar
herhalde sen 2018-02-26 18:51:13 @ya gidin sahtekarlar

sayi saymaktan bile acizsin, tek adam iste, kac tane RTE var, biz halkin sectigi meclisten ve bagimsiz yargidan yanayiz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
DOGAN 2018-02-26 22:39:20

İSMET PAŞA GELİYOR AKLIMA GÜLDÜR ME TARİH UNUTULMAZ

Misafir Avatar
senin tarih bilgin bu kadar 2018-02-27 02:12:34 @DOGAN

o zaman tek parti vardi da ondan, cok partili sistemin onunu acan da bizzat Ismet pasadir

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-02-27 07:11:49

konuşma soytarılar.önce sen halkın hdp ile chp nin yakınlaşmasından rahatsız oldugunu niye dile getirmiyon partide asıl sorun bu.önce bunu soyleyecen en önemlisi bu.halka bi sor ne diyor utanmaz ajanlar provakatörler.chp batsın diye göz yumuyorlar