CHP'nin 'asgari ücret 2 bin olsun' önerisine Erdoğan sert çıktı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de düzenlenen İstihdam Şurası Ödül Töreni'nde konuştu. Erdoğan asgari ücret 2 bin lira olsun önerinde bulunan CHP'ye sert sözlerle yüklendi

14 Aralık 2017 Perşembe 15:32
CHP'nin 'asgari ücret 2 bin olsun' önerisine Erdoğan sert çıktı
version="
Son Güncelleme: 14.12.2017 15:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-12-14 15:42:53

Nooldu muhterem,hani ekonomin 11.1 büyümüştü.Büyüyen ekonomi nasıl oluyorda istihdam yaratmıyor.Yoksa TÜİK teki takunyalı kulların sana rakamlarımı şişirdiler de şimdi kalkmış iş adamlarına yalvarıyorsun.Sizin bu palavralarınız yokmu hani.

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2017-12-14 18:06:07 @Antalyalı Attalos

Aşağıda üç tane AKP li mal güya bana cevap yazmış.Üçününde benim yazdığım yorumla uzak yakın ilişkisi yok.Bunlara cahil cühela deyince kızıyorlar birde.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siyaset 2017-12-14 17:38:04 @Antalyalı Attalos

Chp halkı kandırıyor. nasıl bankaları hortumlamanın yolları! yalan vaad ve başa gelincede talan sonrada susun len. zamam mam yok . garibim FİKRİ SAĞLARI duydunuz demi? sahi nerde* kılıçdaroğluna bir eleşri yaptı adamın hayatı kaydı partide oy bile kullanamıyor. bunlardan adalet, demokrasi olmaz kardeşlerim. DİKTA reimi olur chp .

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
Tecrübe ve tanık 2017-12-14 16:24:17 @Antalyalı Attalos

Oyları chp ye verelim hdp ile kualisyon kursunlar, polis teşkilatımızı fesh edelim, askerer kışladan çıkmasın, pkk yol kontrolü yapsın, haraç toplasın, yatırımlar yapılmasın, işsizlik çoğalsın . okullar kapatılsın cahil bırakılsın halk ve pkk terörüne katılım çoğalsın . sonra sonra sonrasını düşünmek bile istemiyorum ALLAH göstermesin kardeşlerim. chp iktidarı ülkenin elden gitmesi demek. aman haaaa.

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
ankara 2017-12-14 16:21:54 @Antalyalı Attalos

chp ye göre HOŞ. hani hatırlarmısınız Günydoğuda hendek çukurları ile Güneydoğuyu işgal etmek isteyen PKK terörislerine Kılıçdaroğlu ARKADAŞLAR falan yumuşak sözler söylemişti. onlarda bu yumuşak yaklaşımdan cesaret bulup şiddetlerini dahada artırdılar. yine varolsun hükümetimiz, reisimiz bir emirle o hendeklere pkk lı teröristler gömülecekkkk. dedi ve gömüldüler. şimdi chp atıyor asgari ücret ikibin falna. nanay laylaylom çekiyor bunlar oy uğruna yalanlarıda tavizleride sıralamaktan çekinmezler .

Beğenmedim! (17)
Avatar
akp ye oy yok 2017-12-14 15:55:42

ey erdogan insaf yani 1400 tl ile sen gecin bakayim

Misafir Avatar
güven 2017-12-19 11:35:56 @akp ye oy yok

chp tecrübeli; 2001 yılında kaç banka batmıştı? 17 banka falan batmıştı değilmi? yani batırmışlardı. o bankaların batan paralarıda yine halkın cebinden çıktı neyseki AK PARTİ yetiştide ülkemizi kurtardı. şimdi cho o 2001 yılı banka batırma banka hortumlama tecrübelileri ile sıkı fıkı ah bir iktidar olsalarda bankaları b,r ay içinde hortumlamak ve batırmak için fırsat kolluyorlar. aman buna fırsat vermeyelim. bir nüsibet bin nasihattan iyidir . klın sağlıcakla.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hepten yalan cılar canım 2017-12-14 18:28:38 @akp ye oy yok

Kılıçdaroğlu mazot u 1 TL yapacaktı:-)))))))))))))))) çoook kommiccccc adam ya. 1 TL mazot. yani YALANNN.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
sivas 2017-12-14 16:27:53 @akp ye oy yok

CHP ye K Kılıçdaroğluna asla oy vermem. hdp ile abd ile, Almanya ile kimki Türkiyeye karşı çıktıysa kim Türkiyeyi tehdit ettiyse onlarla beraber olan, onlar gibi konuşan bir chp ye oy verirsem vicdanım beni rahatsız eder.

Beğenmedim! (19)
Avatar
oylar CHPye 2017-12-14 15:55:58

akp ne varsa satiyor icrat yok kopruler hastaneler hazine garantisi verilerek yaptiriliyor birde dolar bazindan vatandasa tam kazik kullananda kullanmayanda oduycek kazanan yapan sirket

Avatar
Tarzan 2017-12-14 16:13:24

Türkiyede asgari ücret 1404 TL. ve etin kilosu 40 TL. olsun ve aldigi aylik ile sadece 35 kg. et alabilir. Örnek: Almanyada asgari ücret 1500 Euro ve etin kilosu ortalama 10 TL. olsun. Almanyada aldigi bir aylik ile 150 kg et alabilir. Türkiyede asgari ücretin ise en az 3000 TL olmasi gerekir.

Avatar
oylar CHPye 2017-12-14 16:02:26

KILCDAROGLU HAKTAN HUKUKTAN YANA VATANDASTAN YANA

Avatar
vergi paralarimiz millete geri donsun 2017-12-14 15:57:48

size kislik saray yetmedi yazlik saray ucaklar ortulu odenek birde basbakana ortulu odenek millete gelince yok oylemi gunah gunah adil gelir dagilimi sart

Avatar
Hergün aynı adam 2017-12-14 16:19:16

Zart zurt Zart Zurt.

Misafir Avatar
alanyalılar adlı kardeş... ülkem 2017-12-19 11:40:33 @Hergün aynı adam

ak parti öncesi aklın kesiyorsa yani yaşın 30 veya üstü ise eski hükümetlerin dönemlerine bak daha genç isen babana dedene sor, ülkede yokluk kıtlık, karborsa, kuyruklar, hava kirlilikleri, akmayan sular, yanmayan elektrikler, mafya, rüşvet, karakolların kötü durumları ne ararsan vardı. ak parti ile bunları atlattık kardeşim . tabiki ak parti çağdaş bir yaşam düzeni sundu hepimize.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Alanyalılar 2017-12-14 20:27:07 @Hergün aynı adam

ne yani akp.ye mi oy verelim..?
yani köle hayatı yaşamaya devam mı edelim ?
ülkem...şimdi daha mi ıyi yaşıyoruz yani..öyle mi?
biz iyi parti ve chp.ye bacılarımızla ailelerimizle ve komşularımızla oy vereceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-12-14 18:31:25 @Hergün aynı adam

aman aman chp ye oy veren kardeşler, arkadaşlar, komşular, analar, bacılar ağabeyler ne olur ayağımıza sıkmayalım. chp demek batmak demiyorum YOK olmak demektir. hele hel başlarında kılıçdaroğlu varken iktidar olmalarına bile kalmadan ülkemizi ne durumlara çekiyorlar. resmen PRANGA ülkemizin ayağında.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Tecrübe ve tanık a cevap 2017-12-14 16:49:05

AKP'Yİ PERİŞAN EDECEK TERÖR VİDEOSU YALANLARA İNANAMAYACAKSINIZ
https://www.youtube.com/watch?v=hByHtxdrsHE

Misafir Avatar
eski akp.li ve asg.üc.li. 2017-12-14 20:29:45 @Tecrübe ve tanık a cevap

kardeş zaten artık akp.ye oy vermiyoruz..vermeyizde 3 defa oy verdik.ahaa işte halimiz..kemal bey 2000 lira olsun asigari ücret..akpli kabul etmiyor.niye oy verelim akp,ye....oylarımız kemal beye ve meral hanıma..akp.ye mhp.y bbp.ye sp.ye oy yoktur..

Beğenmedim! (0)