CHP’li Özel: ‘En çok desteği AKP’den buluruz’

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, “Size iddialı ve gerçek bir şey söyleyeyim. Bunların tasarladığı sistemde Muharrem İnce Cumhurbaşkanı olsun, bizim de 300 vekilimiz olsun. Biz yetkiyi kullanmasın, sistemi değiştirelim diyelim, en çok desteği AK Parti'den buluruz" dedi.

07 Haziran 2018 Perşembe 11:51
CHP’li Özel: ‘En çok desteği AKP’den buluruz’
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-07 12:40:00

AKP ELVEDA

Avatar
millet ittifakı 2018-06-07 11:55:58

sayın özel .. türkiyede en önemli unsur cumhuriyet parlementer sistemi korumak aksi taktirde başkanlık veya eyalet sistemi dedikleri sistem türkiye için çok büyük tehlike olarak görüyorum.... bu sistem oturduğu an ülke parçalanmaya müsait hale gelir diye düşünüyorum bu tür ülkeleri gezdim gördüm ama türkiye için çok büyük tehlike oluşturacağına inanıyorum dış güçlerin isteği zaten türkiye için başkanlık sistemi işleri kolaylaştırmak daha kolay bölmek tek kişi kolay kandırılır.....sadece araştırarak düşüncelerim söyledim bu ülkeyi neden kolay dağılacak sisteme getirmek istiyorlar

Misafir Avatar
evet 2018-06-07 19:04:59 @millet ittifakı

Anlasalar bana teşekkür ederler . vAllahi onların iyiliği için dua ettim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-06-07 19:04:21 @millet ittifakı

En büyük destek bende. DUA ediyorum yarabbim bu chp yi yola getir terörün yanında değilde Milletimizin yanında olsun. teröristleri serbest bırakma aşkından vazgeçsin. yarabbim bu chp nin içine sızan Türkiye düşmanları ajanları temizle açığa çıkar. AMİN. yarabbim bu chp dış iş birlikçilerle Türkiyemize karşı tuzaklar kuruyor sen bunların tuzaklarını boz . yarabbim bu chp nin başındaki Türkiye düşmanı kılıçdaroğlunu ve ısmarlama c başkanı adayları inceyide islah eyle. daha nasıl yardım edeyim? para yardımı için bekliyorsanız orada durun aç kurtlar sizi sizin her tarafınız para be. burjuva tatminsizlik, doymayan göz sizde. kara toprak doyurur ama.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
alper 2018-06-07 15:47:27 @millet ittifakı

BU KARAKTERSİZİ SAVUNACAK KADAR ZAYIF BİR CEHAPE ZİHNİYETİNDEN NE BEKLENİR.....YENİLECEKSINIZ UTANMIYORSUNUZ SURATINIZ ASTARA DÖNDÜ.... :)

Beğenmedim! (1)
Avatar
millet ittifakı 2018-06-07 11:57:32

sayın özel .. türkiyede en önemli unsur cumhuriyet parlementer sistemi korumak aksi taktirde başkanlık veya eyalet sistemi dedikleri sistem türkiye için çok büyük tehlike olarak görüyorum.... bu sistem oturduğu an ülke parçalanmaya müsait hale gelir diye düşünüyorum bu tür ülkeleri gezdim gördüm ama türkiye için çok büyük tehlike oluşturacağına inanıyorum dış güçlerin isteği zaten türkiye için başkanlık sistemi işleri kolaylaştırmak daha kolay bölmek tek kişi kolay kandırılır.....sadece araştırarak düşüncelerim söyledim bu ülkeyi neden kolay dağılacak sisteme getirmek istiyorlar

Avatar