Din İşleri Yüksek Kurulu üyesi, akademisyen 'şeriat denetimi' istedi

Diyanet İşleri'ne bağlı Din İşleri Yüksek Kurulu'nun üyesi Prof. Dr. Ahmet Yaman, bir dergide yazdığı makalede katılım bankalarını şeriata göre denetleyecek bir Fıkıh Kurulu kurulmasını savundu. Kurul, finansal ürünlere onay verecek.

18 Aralık 2017 Pazartesi 08:55
Din İşleri Yüksek Kurulu üyesi, akademisyen 'şeriat denetimi' istedi
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kuşum Aydın 2017-12-18 09:51:37

Uyanmanın zamanı gelmedimiTÜRKİYE!!!

Misafir Avatar
hava alanı 2017-12-18 10:54:16 @Kuşum Aydın

benim kuş her zaman uyanık harbiyi yağladım bekliyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-12-18 09:58:47 @Kuşum Aydın

Uyanmanın zamanı taa 2002 yılında gelmiştir. halk uyandı. hel olsun bu halka. iş bilmezlere, yalancılara iftiracılara kavgcılara yönetim vermiyor , vermeyecek. helal olsun bu ülkenin asil evlatlarına.

Beğenmedim! (0)
Avatar
okurem 2017-12-18 09:57:37

sözcü gazetesinden uzak durun. huzurunuz için uzak durun.

Misafir Avatar
geri zekalı 2017-12-18 10:53:19 @okurem

hangi gazeteyi okursam okurum sanane asıl olan bütün gazeteleri okuyup doğru olan haberleri almak içinden ama senin gibi cahil cücük beyinliler bilmez onu çünkü siz evliliğide bir kadınla yatmaktan başka bir şey olmadığını düşünen sınıftansınız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
efendi efendi 2017-12-18 10:50:34

bırak bankaları vekilleri ve bürokratları şeri kurallara göre denetleyen adam seçinki elmi yaman beymi yaman ne kadar samimisin görelim.

Avatar
Hulleci 2017-12-18 11:14:33

Banka demek, faiz demektir. Ha normal, ha katılım bankası. Sermayenin kankası.

Avatar
fetöcüleri kim besliyor. 2017-12-18 11:58:30

iskenderun jandarma bölük komutanlığı fetöden içerde yatan hançer gıdadan ikaz edildiği halde hala alış veriş yapmaya devam ediyorlar.neden fetöcüleri besliyorlar acaba içlerinde gizli fetöcümü var çay ocağı malzemelerini bile ordan alıyorlar.vatandaş diyorki bak yahu fetöcü diye içeri aldılar adamı asker bu fetöcü ise neden bir senedir burdan alış veriş yapıyor hadi açıklayın içişleri bakanı ve iskenderun kaymakamı hala takipteyiz bundan sonra film çekip medtanın vatsap hatlarına atacağız. Gizle