DSİ çiftçiyi susuz bırakacak!

Devlet Su İşleri (DSİ) Genel Müdürlüğünün Teşkilat ve Görevleri Hakkındaki Yasada Değişiklik Yapan Tasarı’nın çiftçileri susuz bırakacağı tartışılıyor. Sulama birliklerinin temsilcilerinin de izlediği komisyon toplantısında, tasarının, bir veya daha çok havzadaki su kaynaklarının DSİ tarafından şirketlere ve kişilere tahsisine olanak sağlayan maddesi tartışmalar arasında kabul edildi. Komisyon'da kabul edilen maddelere göre, DSİ isterse sulama tesislerini hizmet alımı veya işletme hakkı devri yöntemiyle şirketlere devredebilecek. Özel şirketler hiçbir sınırlama olmaksızın su bedelini ve tahsis zamanını belirleyebilecek. Muhalefetin “Uluslararası sermayeye, yandaşa peşkeş çekiyorsunuz” diyerek eleştirdiği düzenlemelerden, kabul edilen madde, 378 sulama birliği ve 1 milyon 300 bin çiftçiyi doğrudan etkiliyor.

26 Mart 2018 Pazartesi 08:52
DSİ çiftçiyi susuz bırakacak!
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GERÇEKLERİ GÖR. 2018-03-26 10:17:42

Çiftçi kardeşte akp.ye oy verecekse mustahak olsun ,,yo vermeyecekse gelecek olan meral hanım veya kemal bey bu rezaletleri ALLAH İZNİ ile düzeltecektir..
akp.emeklinin asg.üc.linin..çiftçinin taşaron çalışan mazlumların DÜŞMANIDIR..unutma akp.ye oy verdikçe onlar sefa sürecekler sizlerde perişan olacaksınız..
aynen şu misali kafanda canlandır..ESKİDEN BÜYÜK TAHTA GEMİLERDE ALT KATTA ZENCİLER ha bire kürek çekerken, üst katta ispanyollar veya portekizliler veya ingilizler de şarap içermişler kadın oynatırlarmış.keyf ederlermiş..şimdi ise..aynen böyle..akp.liler keyf ediyor..millette aşağıda kürek çekiyor..tabiiki milletin hepsi değil..zenginler keyf ehli de onlarla..
olan garibanlara oluyor..emekliler..fakirler..evsizler..asg.üc.liler.vs...
AKP.YE HALA OY VERİRSEN KENDİNİ ZENCİ KABUL ET...aklıni kullanabilenler akp.ye mhp.ye oy vermez

Misafir Avatar
gerçekleri görelim 2018-03-26 12:01:26 @GERÇEKLERİ GÖR.

DSİ çiftçiği suzuz bırakacak! bu iftiraya gerçekten bir tek insanın inanacağınımı düşünüyor bu sapık zihniyet.? AKP nin ve idaresinde olan kurumların hangisi halkına zulüm etti?
hiç bir tanesi. hangi kurumdan halk zarar gördü? hiç birinden. bu şeytanlaşmışlar neden bu yaygara yı yapıyor DSİ çiftçiyi susuz bırakacak diye?
vicdan yok, kişilik zayıf. bu halk Türkiyede susuzluğun ne demek olduğunu bilir. akp bu millete özellikle büyükşehirlerde susuzluktan bi çare olan halkı hiç kesilmeyen suya kavuştırdu. bu şerliler halkın milletin aklı ile alaymı ediyorlar?

Beğenmedim! (7)
Avatar
Vatandaş 2018-03-26 12:29:45

Güç zehirlenmesi diyorlar buna. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını bilmiyor. Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor sağlık kesintileri nedeniyle ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur aybaşını getiremiyor ve ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımı da olsa bile perişan Benzin ve mazotta gelen zamlar iğneden ipliğe zamlar kapıda kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor el mi yaman bey mi yaman görsünler İYİ günlere

Avatar
yurt mert 2018-03-26 21:29:31

yakında yakmaya yemeye tezekte bulamıyacak bu hırsızın köpekleri

Avatar
bu GÜN 2018-03-26 09:12:11

bu gün birlik günüdür. ayrıştırma kavga ettirme küstürme günü değil. bu gün dünyanın bize ülkmeize karşı açtığı savaşta ülkmeizde birlik zamanıdır. hükümetimizin yanında olmamız azım. epeyce şer güçleri içimize sızmış fitne çıkartmak bizi ayrıştırmak hükümetimiz devletimize karşı küstürmek kızdırmak istiyor onlara kulak asmayacağız. birlik zamanı bu gün.

Avatar
Erdogan 2018-03-26 10:33:23

Sulamabirlikle ri ilgili hep kansin kapannasin sulama birlikleri kapatilmiyor baskan ve meclisler dusuyor icciler hic gundemdemi baskanlar hergun meclise gidiyor biri icciyle ilgili konusuyormu bir senedir para almayan icci var herkes kendi dusunuyor sayin cumhur baskanima helal olsun en iyisini yapiyor

Misafir Avatar
@Erdogan x***adlı yorumcu 2018-03-26 12:03:54 @Erdogan

Erdoğan kadar başınıza TAŞ düşsün. ulan sizin izlediğiniz kanallar, okuduğunuz gazeteler sizi manyak yapmış. hain yapmış.

Beğenmedim! (6)