‘Erdoğan 16 yıl sonra ilk kez liderliği elinden kaçırdı’

Siyasetin muhalefet kanadında CHP ile İYİ Parti arasındaki anlaşma gündeme damgasını vururken, erken seçime gidilme biçiminin, aslında iktidarın, verilen görüntünün aksine MHP'de olduğunu gösterdiği öne sürüldü. ‘Proaktif olan, hedeflerini hayata geçiren Bahçeli idi. Bu da gerçek iktidarın kim olduğunu ortaya koydu’ yorumu yapılırken, Erdoğan’ın ilk kez seçimi kaybetme korkusu yaşadığı iddia edildi.

22 Nisan 2018 Pazar 14:10
‘Erdoğan 16 yıl sonra ilk kez liderliği elinden kaçırdı’
version="
Son Güncelleme: 22.04.2018 14:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muttalip 2018-04-22 14:34:46

"MHP'nin kararına uymak zorunda kaldı." Bu fikre sahip olan seytan akp baskani tayyipi tanimiyor demektir. Bu baskin secim karari önceden verilmisti. Tayyip bosunami meydanlarda secim propagandasi yapar gibi muhalefete catip duruyordu? bunu görememek siyasi cahalettir.

Misafir Avatar
aynen ya 2018-04-22 19:24:12 @Muttalip

dayanikli dovus millete ohal donemi erken secimi dayattilar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hiç lider görmesek lider sanırdık 2018-04-22 15:14:28

Ne lideri hiç bir zaman lider deyildi.hep kandırılan.fitne dedikodu ve rant hepsi buydu

Misafir Avatar
ferhat 2018-04-22 22:18:45 @Hiç lider görmesek lider sanırdık

İlk önce Türkçe konuşmayı öğrenelim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2018-04-22 15:17:41

Dinazor bahçeli bilem kandırmış he?

Avatar
bozo 2018-04-22 19:37:57

RTE bahcelinin sayesinde liderligi elinden kacirdi.Bu bahceliye kim uyarsa perisan olur

Avatar
Ne Mutlu Türküm diyene. 2018-04-22 14:28:43

Sadece liderlik mi? Türkev ters algi operasyonu yaparak tüm varligini satanlar özgürlügünü de kaybedecek! Türkün parasiyla yaptiklari Silivri 7 yildizli oteli en uygun fetöcü arkadaslariyla bereaber. Merak etmeyin Türk milleti orda da ac birakmaz. Alemlerin rabbi Allah, Türk Milletine yüce bir görev vermistir.

Misafir Avatar
ferhat 2018-04-22 22:19:47 @Ne Mutlu Türküm diyene.

Türk milleti değil, Türkiye milleti..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Verdi 2018-04-24 14:07:22

Ferhat bey, Türkçe Öğretmeni misin? Yoksa Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Görevlisi mi? Yoksa Sosyal medyada boş boş içerik değildi şekil analizi yapan bir arkadaşımız mısın?