Erdoğan'dan ABD'ye sert sözler!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sel afetinin yaşandığı Ordu'da incelemelerde bulundu. Öncelikli hedefin çöken Cevizdere Köprüsü'nün yapılması olduğunu söyleyen Erdoğan, fındıktaki zararın da karşılanacağı mesajını verdi. Ardından Ünye'de konuşan Erdoğan, 'NATO'daki ortağınızı bir papaza değişiyorsunuz' dedi. Erdoğan üçüncü durağı olan Rize'de ise, 'Tehditle bizi bir yere çekmeye çalışan kusura bakmasın. Türkiye'ye tehdit sökmez. Biz bir hukuk devletiyiz' şeklinde konuştu.

11 Ağustos 2018 Cumartesi 14:37
Erdoğan'dan ABD'ye sert sözler!
version="
Son Güncelleme: 11.08.2018 16:53
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanRizeÜnye
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-08-11 15:15:15

Caldigin 200 millyar dolari iyade et,seni görev verenler,gorevine son verdi anlamadinmi sigir çobani.

Avatar
Diz cökmeyin! 2018-08-11 15:43:06

Siz TC ni temsil ediyorsunuz. Utanc verici bir yalvaris . Bak ha beni kaybedersin!

Avatar
Gene madur 2018-08-11 15:00:43

Ekonomik kriz zaten vardi secim bu yuzden erkene alindi simdi abd sayesinde yine madur olsular kriz abd yuzunden oldu ya bu iktidar hic birseyden sorumlu olmuyor bu ne is herseyin suclusu mutlaka iktidarin disinda oluyorrrr

Avatar
Sorunun bir papaz olmadigini coktan anlamaliydiniz 2018-08-11 14:47:52

Sorunun yalnizca bir papaz sorunu degilde s400, Iran a yapilacak Ambargo ile Rusya ve Cin ileyapilan anlasmalar ile yakinlasma yi henüz anlamadysaniz siz Politikayi da bilmyorsunuz demektir

Avatar
Parti baskani tayyip. 2018-08-11 16:05:26

Sen kendi ülkeni cikarlarin icin değiştirirsen elalem seni papaza degil vatandasinin tek kilina dahi değiş!

Avatar
Emine 2018-08-11 16:57:32

Hukukun pixelinden haber yok, yslanco sahtekst, seytan, Terörist pic

Avatar
Emine 2018-08-11 14:45:31

Stratejikten SIKTIRolTezek oldun, bu aptal ve sapsal koyunlarin cobani haaalaa ANlamiyor.

Misafir Avatar
YILDIRIM 2018-08-12 11:53:20 @Emine

Küfür ederek nereye varacaksınız? Küfür edince elinize ne geçti? Küfür kime yakışır? Kendimize istemediğimiz sözleri neden başkasına söyleriz? Burada Yorum yapmak - Eleştirmek için bizlere izin veriliyor Küfür Etmek için değil. Sizin gibiler yüzünden bizlerinde izinleri kaldırılacak olursa ona üzülürüm.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Durmuş 2018-08-11 15:16:18

Gariban Türk halkının maalesef "yastık-altı" DOLARLARI YOK! Donuna kadar Dolarla ülkeye makina-lüks alet araç-otomobil--uçak-ilaç-uçk silah alıp borçlananlar halkı dolandıranların DOLARLARI var...Ülkeyi dolara bağımlı kılıp halkı vergilerle-hokus pokuslarla soyan DOLAR biriktirenler DOLARLARINI gemiciklerini satıp Türk lirasına çevirmeliler..Stratejik ortağınız Amerikaya sitem etmeyi bırakıp "yiğitseniz" halka karşı gösterdiğiniz kabadayılığı ABD üslerine gösterin..Hepimiz gelelim amerikan üslerini sökelim varmı böyle "yiğitik" yoksa yalakalığa devammı?