Erdoğan: Erken seçim vatana ihanettir

MHP Genel Başkanlığı'na aday olduğu için partisinden ihraç edilen eski Iğdır milletvekili Sinan Oğan Erdoğan ve Bahçeli'nin aldığı erken seçim kararını eleştirdi. Oğan, Erdoğan'ın daha önce erken seçim için söylediklerini hatırlatarak, "Bizzat siz dediniz ki, erken seçime gitmek vatana ihanettir, acze düşmektir... Şimdi nasıl bir acze düştünüz ki, erken seçim kararı aldınız?" diye sordu.

19 Nisan 2018 Perşembe 11:02
Erdoğan: Erken seçim vatana ihanettir
version="
Son Güncelleme: 19.04.2018 11:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP.YE MHP.YE OY VERMEYECEĞİZ.. 2018-04-19 11:11:38

senin ve sizin gittiğiniz yol..hak yolumu? rezil akp.li...yalan sizde..iki yüzlülük sizde..kul hakkı yemek sizde..Allahın yüce ismini kullanıpta milleti aldatmak sizde..7 yaşındaki kızı 30 yaşındaki erkeğe nikah yapmak sizde..örtülü ödenekleri gizli harcamak sizde..ZULUM PARTİSİ akp..ve kuyruğu mhhp.Allah indinde millet hakkını helal etmiyor..60 milyon üzerinde millet..imanlarınız varsa millet davacıdır..KİŞİ DOĞRU SÖYLÜYOR..1 HAFTA SONRA OLSA KIYAMET Mİ KOPACAKTI..AMAÇ İYİ PARİTEYE TUZAK KURMAK..ZULUM İLE ABAD OLANIN AKİBETİ BERBAT OLSUN...AMİN

Misafir Avatar
evet 2018-04-19 18:01:45 @AKP.YE MHP.YE OY VERMEYECEĞİZ..

Erken seçim bir er meydanıdır. şerefsizlik yaparak insanlara şerefriz diyerek meydana çağıranlara işte er meydanı işte seçim. kaçan şerefsizdir. .

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ankara 2018-04-19 18:00:01 @AKP.YE MHP.YE OY VERMEYECEĞİZ..

CHP kılıçdaroğlu çok bağırıyordu bu halk bir tokat vursunda chp nin sesi kesilsin diye erken seçim kararı alındı.. bu halkın liderine Cumhurbaşkanına hakaret eden ahlaksızları bu halk siyaset çöplüğüne atsın diye erken seçim kararı alındı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ankara 2018-04-19 17:58:22 @AKP.YE MHP.YE OY VERMEYECEĞİZ..

Oğan bey sizin ciyaaak ciyaaak bağırarak erken seçim istemenize kıyak olsun diye erken seçim kararı aldılar. daha karın ağrınız neden?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
imtihanları iyi parti engeli için durdurdular 2018-04-19 11:16:21 @AKP.YE MHP.YE OY VERMEYECEĞİZ..

İMTİHANLAR HAKKINDA..1 hafta ertelenmiş ....akp..hileleri yürüsün diye..
Allaha nasıl can verecek bu akp.liler..hayrett ya...herşeyleri hile..yalan..dolambaç..mazlumun hakkını gasp etmek..tirilylonlarca SEÇİM yardımı..mazlum kulun vergisi..Allah ile aldatma sanatı..
hristiyan devletlerinin parti yetkilileri akp.lilerin yaptığını yapmaz,,müslümanım diye geçinen akp.de her HİLEYİ yapar..amaç fukaranın parasını bol kepçe ile yemektir..HARAM OLSUN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-04-19 11:18:53

azerbaycan a bakın seçimler nasıl baskı altında olmuş bizde de farklı olmucak tayip istiyor aynı azerbaycan başkanı gibi olsun *yani babadan oğla geçsin *öyle ya aliyevin babası başkandı şimdi 4 dönemdir aliyev başkan **aynısını istiyor *tayibin çok umrundaydı milliyeçilik yada vatanseverlik adam kendini ve sülalesini kurtarmaya bakıyor memleket batmış si ***de değil öküzler uyusun **

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-19 11:26:05

Düştükleri acz şu ki,Gargamel altını tutamıyor,uzunçalar da bez yetiştiremiyor.Çareyi böyle buldular.

Avatar
zafer 2018-04-19 11:43:57

bunlar hiçin vatana ihhanet ibadet gibidir bunlar vatana ihhanet etmedikleri vakit rahat uyuyamıyorlar belli olmuyormu

Avatar
cevher doğanay 2018-04-19 12:30:26

insanlarla dalga geçmek gibi şey yetki bende diyor bir dediklerini birbirini tutmuyor asıl hadaf iyi parti çünkü en az yüzde 20-25 oy alabilir düşüncesi var bir de KÜRTLER OY vermezlerse seçilmesi zor göründuğu için acele etmişlerdir ama TÜRK halkı bunu yutmayacaktır.

Avatar
Murat 2018-04-19 12:18:54

Vatan haini pezevenk acze dustu secim yapiyor.

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-04-19 12:25:46

Zaten son zamanlarda sacmalayıp duruyordu.Yoruldu bitti.Memleketi bu Adamdan kurtarmanın zamanı gelmiştir.biz Türkiye devletini sokakta bulmadık

Avatar