Erdoğan’dan flaş Afrin açıklaması!

Cumhurbaşkanı Erdoğan yaptığı son dakika açıklamasında "Afrin'de şu ana kadar 3486 terörist etkisiz hale getirildi" dedi.

14 Mart 2018 Çarşamba 21:41
Erdoğan’dan flaş Afrin açıklaması!
version="
Son Güncelleme: 14.03.2018 23:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman 2018-03-14 22:18:05

Yedi yildir afrinde hiçbir çatisma yasanmamistir,sen gelene kadar pezevengin evladi hirsiz kopek

Misafir Avatar
Keci cobani 2018-03-15 10:25:30 @Osman

arkadaslar hepinz haklisiniz baska bir sey yazmama gerk yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-03-14 22:14:00

Ulan hirsiz sahtekar pust,sen gizlesende günluk 80/100 askerin oldugunu dunya basini yaziyor

Avatar
Herseybos 2018-03-14 22:35:43

Ya sen kimsin alcak?Sen insanlik düsmani dais zihniyetinin elebasisin hirsizsin din tüccarisin tecavüzcü zihniyetin parcasi mafyanin siyasete bulasmis kirisin.Ah ulan biliyorsun ya Allah din peygamber yok yoksullara bunu gagalayip babalaniyosun insan sifatiyla dolanan tarihin en zifiri karanligisin sen.Sonun cok kötü olacak tayyo alcagi cok kötü..

Avatar
Okur 2018-03-14 21:48:21

Bunları tek tek nasıl sayiyorsunuz merak ediyorum!!!!!!!peki kaç şehidimiz var? Belli değil.

Avatar
Okur 2018-03-14 21:56:20

Teröristlerin hastaneleri yaktiklarini söylüyorsun,öyleyse onlarla yine bir seçim pazarlığı için niye görüştün( Oslo,Dolmabahçe, apo dan tavsiye mektupları) umarım unutup,yine teröristlerle görüşen namussuzdur,serefsizdir demessin,ak trollerini medyaya salıp ,vatanseverleri susturamazsin,Atatürk bize özgürlüğün tadını verdi bir kere....tekeden süt sagilmaz, Bahçeli'den sana oy cikmaaazzzz

Avatar