banner367

İnce'den çarpıcı açıklamalar..İBB Başkan adayı olacak mı?

Muharrem İnce, canlı yayında Ahmet Hakan'ın sorularını yanıtladı. Seçim gecesi yaşananlarla ilgili açıklamalarda bulunan İnce, CHP’de Genel Başkanlığa bir kez daha aday olmayacağını açıklamasına rağmen Kılıçdaroğlu’na istifa çağrısı yapmasına ilişkin “Şartlar değişebilir. O da Baykal'a aday olmayacağım demişti. Ama şartlar bunu gerektirdi ve oldu" ifadelerini kullandı. İnce, İBB Başkanı adaylığıyla ilgili de, “Ben önümüzdeki dönem cumhurbaşkanı adayı olacağım. Cumhurbaşkanlığı seçimi öncesi ne olur bilemiyorum" dedi.

10 Eylül 2018 Pazartesi 21:28
İnce'den çarpıcı açıklamalar..İBB Başkan adayı olacak mı?
version="
Son Güncelleme: 10.09.2018 23:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
muammer 2018-09-10 23:16:12

muharrem ince sana mecburen oy verdim ama bundan öte mecbur olsamda sana günahımı vermem SEN YALOVA ya BELEDİYE BAŞKANI bile olamazsın ÇÜNKÜ TUTARLI VE SÖZÜNE GÜVENİLECEK BİR İNSAN DEĞİLSİN

Misafir Avatar
eda,,nur...sevda...& ötesi. 2018-09-11 12:21:31 @muammer

korkaklara oy yok..chp.ye ve iyi partiye oy vermeyeceğiz.
tavuk gibiler..
hani itirazlar...sana güvendik muharrem/meral..ancak korktunuz..bu işi yapmayınız.
gidin tavukçuluk yapın..2 ayrı çiftlikte..hahahaaa

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-09-10 22:03:58

bu korkaga kimse inanmasin düm mügün tekidir secim gecesi ilk erdogani arayip terbik eden bu düm mük

Misafir Avatar
oylarımız saadet partisine..açık ve net.. 2018-09-11 12:24:15 @vatandaş

bu kişiden ve meraldan NE HAN OLUR NE KÜLHAN..boşuna oy vermeyin..gene bahçeli tehdit eder..suhuletle bu işi kapat diyen bahçeliye ,,,emriniz olur...DİYEN muharreme ve merala asla oy vermeyeceğiz..
delikanlılık yiğitlik gerek..kedi yavrusu gibi araba altlarına girmek olmaz..muharrem..sabaha kadar iç..küfelik ol..millette senden HAYIR beklesin vay be...get işine..derler..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-09-10 21:45:25

Sn ince ,sn Ecevit'in örnek vermişsiniz ;ama sn Ecevit derki siyasette 2 kere 2 ,4 etmez...bu akıl yürütme yöntemi akla zarardır.Akapede en büyük sonucu Davutoğlu almıştır,onun ben Erdoğan'dan daha çok oy aldım demesi gibi bir şeydir.secim gecesi ortaya çıkmadığını yetmedi,böyle bir cevap içinde 3 ay beklediniz.birakin didismeyi birlik olun,akape ülkeyi uçuruma götürüyor ( ülkenin beka sorunu olduğunu akape söylüyor) onun çaresine bakin

Misafir Avatar
okur hiç okumamışsın. 2018-09-11 11:37:19 @Okur

@Okur x---manyaksın len sen. kuzuyu kurd a teslimmi etmeye çağırıyosun herkesi?
chp KURT canavarlara av avlama kurt u dur chp. uyuma. chp bizden değil.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tamam 2018-09-10 23:02:03

Bay bay Muharrem

Avatar