'İşte bu yüzden aldılar 'acil erken seçim' kararını'

Sözcü Gazetesi yazarı Murat Muratoğlu, 'Acil seçim kararı neden alındı?' başlıklı köşe yazısında, 24 Haziran seçim kararını değerlendirdi.

21 Nisan 2018 Cumartesi 11:48
'İşte bu yüzden aldılar 'acil erken seçim' kararını'
version="
Son Güncelleme: 21.04.2018 12:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-04-21 11:56:43

Dünyadan haberi yok en cahil Cumhurbaşkanı.Ekonomi sıfır.Dış siyaset sıfır.Komşulalar la ilişkiler sıfır.Vatandaşına yaklaşım sıfır.Adalet desen sıfır bile çok

Misafir Avatar
adalet ve halka kaktırma partisi 2018-04-21 18:11:11 @Trabzonlu Hayati dayı

belki rahmetlik kaddafinin türkiyeye emanet ettiği altınları çıkaracaktır piyasaya dürzi milisler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy akp 2018-04-21 13:43:26 @Trabzonlu Hayati dayı

demokrasilerde zaman bellidir vakit gelir cikarsin secimi yaparsin siz 2019 senesine hazirlanin ohal kalkmadan erken secim demokrasilerde olmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp milletin birikimlerini satmaktan baska 2018-04-21 13:20:09 @Trabzonlu Hayati dayı

kopru yapti yol yapti hastane yaptida hepsi dolar bazinda borc dolar arttikca kopru gecisleride artiyor eti samani ithal eder olduk akp ekonomimizi emperyalist guclere teslim etti satilan cogu fabrikalar israil amerikan bayraklari satilan bankalar limanlar telekom hep dis guclerin elinde

Beğenmedim! (0)
Avatar
LAZ 2018-04-21 12:05:32

Abi ulkenin agziba sicmislar daha ne olsun

Misafir Avatar
evet 2018-04-21 13:43:02 @LAZ

ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-04-21 12:13:55

şeriatçılar bombanın ellerinde patlamasından korktular başkasının ellerinde patlasın diye erken seçime gitmek zorunda kaldılar ondan sonrada gelenler şeiatçıların bokunu temizlemek için mecburen milletin canına okuyacaklar ondan sonra kafası paslı şeriatçılar ditcekki bak bizi zamanınmızda daha iyiydi bu türkler her zaman böyle tokat yiyerek yaşıyorlar sanki lanetlenmiş bir millet

Avatar
olayi sende yarim cozmussun 2018-04-21 12:10:12

cunku evet ekonomi gercekdende batti hemde 2002 den yuz kat fazla iktidarda kim olursa olsun iflas aciklayip kemer sikacak tipki helen lerin yaptigi gibi ama iktidar srcim oncesi bu kemer sikma paketini acikliyamaz secimden sonra yuzde yuz eminim devaliyasyona gidip kemer sikacak yerel secimi bile beklemiyecek care kalmadi cunku secimden sonrasi cok zor bi sekilde bunlar yine kazanir ama halk secim sonrasi yagsiz centikli kaziga oturacak kemer sıkma YUZDE YUZ gerceklesecek cok agir reform paketi yolda tum ust duzeylilerin maas kesintiside geliyor hadi hayirlisi fakirlesmeye hazir olun tum mal varliginiz secden sonra dolar bazinda yari yariya dusecek heh heh heh

Avatar
Reis sultanligini ilan edecek 2018-04-21 13:07:24

Yorumcular merak etmeyin bu kadar aymaz cahil,yagci,yalaka millet olduktan sonra ve bu gericilerin karsisindaki bütün gücler birsekilde beraber ortak hareket etmezlerde kendi cikarlari icin oyalanirlarsa reis sultanligini ilan eder.muhalefettekilerde avcunu yalarlar.bu secimden sonra da cogunlugu bir sekilde hapsi boyliyacaklar,halkinda kipirdayacak gücü kalmiyacak.

Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-21 12:38:22

Türkiye'nin iç ve dış toplam borçları trilyon 604 milyar liraya ulaşarak milli geliri aşmış durumda.
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/iste-bu-yuzden-aldilar-acil-erken-secim-kararini-h88657.html

Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-21 12:42:22

"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR"
https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Avatar