'ittifak bitti' çıkışına CHP'den yanıt

İYİ Parti ve Saadet Partisi’nden dün peş peşe Millet İttifakı’nın sona erdiğine dair açıklamalar geldi. CHP'den de yanıt gecikmedi.

05 Temmuz 2018 Perşembe 10:41
'ittifak bitti' çıkışına CHP'den yanıt
version="
Son Güncelleme: 05.07.2018 10:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-05 13:36:46

YAKIŞMADI IYI PARTIYE,YAKIŞMADI SAADET PARTISINE.BIR ITTIFAK YAPILDIYSA ITTIFAK SONUNA KADAR NETICE ALINANA KADAR SÜRMELİ.

Misafir Avatar
amarica 2018-07-05 17:49:44 @Mavi göz,sarı saç.

chp, iyi perti sp bir ipe bağladı seçim 2. tura kalsaydı hdp yide bağlayacaktı. ama millet sağduyulu davrandı oyunu bozdu. ittifak yıkım ekibi çöktü. zararı Türkiye milletine ödetiyorlar milyarlarca dolar en berbatıda hdp den pkk lıları meclise soktular. bu it tifak kahrolasıca paramparça olsunlar.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aynen 2018-07-05 17:47:34 @Mavi göz,sarı saç.

Yıkım ekibi iflas etmiştir. kahrolasıcalar. epey tahribat bıraktılar. pkk ve teröistlerin dostlarını meclise soktular.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-07-05 17:45:57 @Mavi göz,sarı saç.

Ömür boyu değil BUNLARINKİ GECELİK AŞK.. milleti kandırdu bu üç kağıtçılar.. hepimiz topluca AK Partili olduk.

Beğenmedim! (2)
Avatar
nuh 2018-07-05 11:39:36

yahu kardeşler...şu seçimde olan biteni neden tüm açıklığıyla halka anlatmıyorsunuz.. anlatmadıınız sürece de böyle her seçimde yenilmeye mahkumsunuz....şu zübük ilmini seyr edin de ibret alın...adam zübükdeki rolü aynıyla yapıyor sizde sazan gibi atlıyorsunuz..

Avatar
SSS 2018-07-05 11:10:09

size bir daha kim oy verir be kağıttan kaplanlar pöh

Misafir Avatar
DOĞRUCU 2018-07-05 11:23:00 @SSS

Ben seve seve oy atarım. Bu kadar haksız ve adaletten uzak bir seçimden zaten fazla bir şey beklenemezdi. Her şey yavaş yavaş zamanla olur. Yola devam. Yılgınlık yok.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Emine 2018-07-05 11:02:03

Tavsanlar Ittifaki

Misafir Avatar
: @Emine x---soruyoum 2018-07-05 17:47:00 @Emine

Emine kizzz sende aralarında değilmiydin bu kirli İTtifakın?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secim 2018-07-05 11:45:39 @Emine

Yıkım ekibi iflas etmiştir. kahrolasıcalar. epey tahribat bıraktılar. pkk ve teröistlerin dostlarını meclise soktular.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
DOĞRUCU 2018-07-05 11:21:02 @Emine

Bence yerinde ve doğru bir ittifaktı.

Beğenmedim! (2)