İYİ Partili Özdağ'dan İncirlik çıkışı

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Ümit Özdağ, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu'nun ABD ile ilgili 'Ya ilişkileri düzelteceğiz ya bu ilişkiler tamamen bozulacak' şeklindeki açıklaması üzerine, "Eğer gerçekten bu konuda ciddi bir tavırları varsa İncirlik'teki bütün uçuşları durdurarak bu işe başlarlar, yoksa milleti kandırıyorlar demektir" dedi.

12 Şubat 2018 Pazartesi 17:39
İYİ Partili Özdağ'dan İncirlik çıkışı
version="
Son Güncelleme: 12.02.2018 20:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatansever 2018-02-12 18:00:07

Tabiiki ciddi felan değiller, abd bunların ağa babaları yoksa bisürü kirli çamaşırları dökülür ortaya yer mi yemez tabii varsın ülke batsın gitsin umurlarında mı! Bu akp tayfası sadece kendi menfaatini düşünür yerli milli kisvesi altında!

Misafir Avatar
: @vatansever x****ceevap 2018-02-13 09:17:17 @vatansever

vatansever nikli manyak, ula sende zerre kadar vatanseverlik varsa banada ne derseniz deyin. nulan sen hainsin. AKP mi abd uşağıdır, AKP nin mi ağa babasıdır abd.? soyunmu bozuk sopunmu yoksa kansızmısın nesin?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DİKKAAAAT 2018-02-13 09:15:07 @vatansever

Ülke olarak savaştayız. hemde dünyanın süper güçleri ile savaşıyoruz. fakat gel görki bu durumda bile chp, hdp ve iyi parti hala hükümete saldırıyorlar sırf 2019 da oy larını artırmak için. yazıklar olsun yani. bu gün birlik zamanı. değilmi?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Prof. Dr. Ümit Özdağ Bey diyorki 2018-02-12 23:37:53

Recep Tayyip Erdoğan bütün devlet kurumlarını ve sivil toplum kuruluşlarını kendisine biat ettirmek istiyor. Bu çerçevede ne yazık ki yargının büyük bir bölümünün bağımsızlığını elinden aldı. Yargının bağımsız kalan ve Erdoğan’a direnen tek parçası Türkiye Barolar Birliği’dir. Şimdi Türkiye Barolar Birliği’nin üzerine de amansız bir saldırı başlamıştır.

Avatar
Prof. Dr. Ümit Özdağ Bey diyorki 2018-02-12 23:41:22

ABDnin Suriyenin kuzeyinde PKKya vermiş olduğu desteğin yüzde 95i İncirlik üssünden kaynaklanmaktadır. Daha şimdiye kadar ne Recep Tayyip Erdoğan ne de Çavuşoğlunun ağzından İncirlik ile ilgili en ufak bir ifade çıkmamıştır.
AKP incirlik ve malatya kurecikdeki kalkani neden kapatmiyor??? afrinde askerlerimizin hayati tehlikede amerika incirlikten yardim etmeye devam edebilir malatya kurecik kalkani incirlik derhal kapatilsin oyle bos bos eyy amerikayla olmuyor icraat lazim icraat

Misafir Avatar
duzeltme asagdaki bolum benim yorumum 2018-02-12 23:42:40 @Prof. Dr. Ümit Özdağ Bey diyorki

AKP incirlik ve malatya kurecikdeki kalkani neden kapatmiyor??? afrinde askerlerimizin hayati tehlikede amerika incirlikten yardim etmeye devam edebilir malatya kurecik kalkani incirlik derhal kapatilsin oyle bos bos eyy amerikayla olmuyor icraat lazim icraat

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zorunluluktan 2018-02-12 17:52:16

Chp bitti bari siz umut olun şu millete

Misafir Avatar
toprak 2018-02-12 23:48:01 @Zorunluluktan

parti baskanları değisir. asla partimi terketmeyeceğim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Prof. Dr. Ümit Özdağ Bey diyorki 2018-02-12 23:47:53 @Zorunluluktan

Barolar Birliği ve barolara yönelik operasyon acaba kimin projesidir. Türkiye dünya basınında Afrin’de işgalci ve soykırımcı olarak tanıtılmaya başlanmıştır. Böyle bir ortamda ‘Türkiye sivilleri canından aziz bilen ordusuyla meşru savunma harekatı yapmaktadır’ diyen Türkiye Barolar Birliği’ni hedef alan operasyon acaba kimin operasyonudur ? Afrin’de savaşan komutanlarımızın çok önemli bir kısmı FETÖ kumpasında zindana atılmıştı. Biz o zindanın kapılarını kırarken ‘FETÖ’ye ne isterse verdik’ diyenler bizim milli duruşumuzu sorgulamaktadır. Bir daha soruyorum. Kumpas davalarının yerle bir olmasını sağlayan Türkiye Barolar Birliği’ne bugün yapılmak istenen operasyon kimin operasyonudur ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Prof. Dr. Ümit Özdağ Bey diyorki 2018-02-12 23:36:04

Türkiye adını kullanmaya layık olmayanlar’ diyor. Kimin Türk ve Türkiye adını kullanmaya layık olduğunu takdir etmek Recep Tayyip Erdoğan’ın işi de değildir haddi de değildir. Türkiye Barolar Birliği vermiş olduğu yargı mücadelesine de sonuna kadar destek olacağız.”

Avatar
gercek yorumcu 2018-02-12 18:15:26

ABD temsilcisi türkiyeye geldigi gün 12 sehit ve bir tankimiz vuruldu ve helikopter düsürüldü pyd bunu yapa bilirmi hayir kim yapti ABD Vurdu ve TÜRKIYE SÜ ANDA geri cekilmis durumda afrinde falan deyil sade televizyonlarda gösteriyorlar

Avatar
ASİL 2018-02-13 07:41:13

Fazla söze gerek yok. Gerçek olan bir şey var Akp ve genelbaşkanı bu halkın aklı ile alay ediyorlar.

Avatar
Adana 2018-02-12 18:00:15

Bak sen iyi perty büyümüş sankide siyasete hatta karar alma işlerine karışmaya başlıyor. ya gidin işinize . numaracılar cahiller sizi.

Misafir Avatar
IYI PARTI YERLI VE MILLI POLITIKALAR IZLIYOR 2018-02-12 23:49:33 @Adana

VE DAHADA BUYUYCEK BUNA ALISSAN IYI OLUR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatansever 2018-02-12 18:12:23 @Adana

Türkçe pek iyi değil heralde!

Beğenmedim! (0)