Kılıçdaroğlu'ndan başsağlığı mesajı

Sakarya'nın Hendek İlçesi Çamlıca Mahallesi'nde fındık işçilerini taşıyan traktör sürücüsünün direksiyon kontrolünü yitirmesi sonucu yol kenarında bulunan dere yatağına devrildi. Acı haberin ardından CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, resmi twitter hesabından olayı duyurarak, ölenlerin yakınlarına baş sağlığı diledi.

18 Ağustos 2017 Cuma 09:03
Kılıçdaroğlu'ndan başsağlığı mesajı
version="
Son Güncelleme: 18.08.2017 12:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yılmaz yaşar 2017-08-18 12:54:14

ulan güven denilen akit adam başsaglıgı dilemiş bunuda diline doluyorsun şerefsizin uşagı

Misafir Avatar
yılmaz, dinle 2017-08-18 13:13:59 @yılmaz yaşar

bu adm keşke samimi olsa. keşke ama. ama nerdeee. sizin gibi kör körüne peşine takılanları fena aldatmış.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ibo 2017-08-18 14:32:31

onursuz guven ortada bir kaza ve hayatini kaybeden insanlarimiz var senin amacin ne insan cani particilikle yapman lazim ne kadar asaglik bir yaratiksinki kin kusuyorsun senin kanin bozuk yunan kani var sende

Misafir Avatar
güven 2017-08-18 16:28:33 @ibo

bu kaza olmasaydı elbet, ölene Allah rahmet etsin, yaralılarada acil şifalar. benim demek istediğim insan samimi olmalı. gösterişci değil. terör ülkemizin maddi manevi çok zarara uğramasına sebeptir ama chp kılıçdaroğlu terör bitmemsi için gayret sarf ediyor. yok onu yakalama bunu hapse atma, yok ohal i kaldır, yok bilmem ne yahu bunlar gösterişcidir.. sizde bizde bu vatanın iyiliğini istiyoruz ama sizi kılıçdaroğlu ve yandaş gazeteleri şişirmiş. piç doğuracaksınız ondan korkuyorum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tekin Baran 2017-08-18 22:17:10

GUVENIN KUSURUNA BAKMAYIN ABILER BEYNI GOTUNDE OLANLARDAN BASKA YORUM BEKLENMEZ

Avatar
güven 2017-08-18 12:35:38

Her alanda ülkemizin karışmasını, zararını isteyen bir kılıçdaroğlu her alandada göz boyamaya devam ediyor. yalancının yalanına bir inanılır iki inanılır üçüncüde artık o tescilli bir yalancıdır. işte size bir canlısı .

Misafir Avatar
berlin 2017-08-18 15:35:30 @güven

15 yildir paket makarna icin yalanci talanci HIRSIZLARA oy veriyorsunuz

Beğenmedim! (0)