Millet İttifakı'nda son durum: 50 ilde işbirliği yapıldı

Yerel seçim aday listeleriyle ilgili başvuru süresi tamamlandı. CHP ve İYİ Parti'den oluşan Millet İttifakı 23'ü büyükşehir 50 ilde işbirliği yapıyor. İYİ Parti Ordu'da Saadet adayı İdris Naim Şahin'i destekleme kararı aldı

19 Şubat 2019 Salı 18:29
Millet İttifakı'nda son durum: 50 ilde işbirliği yapıldı
version="
Son Güncelleme: 19.02.2019 19:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı 2019-02-19 19:56:43

Turkiyenin yegane umudu

Misafir Avatar
sabırlı 2019-02-20 10:51:15 @Millet İttifakı

Bu aziz halk bu ülkenin susuzluğunu gördü, hava kirliliğini gördü. elektirksiz geçen günleri gördü geceleri karanlıklarda yaşardık gördük. çöp dağlarını pis çöplük dolu caddeleri sokakları gördük, yolsuzluk mafya, rüşvet, terör, kurtarılmış bölgeler, rüşvetsiz devlet dairelerinde iş yapılmazdı gördük. hastanelerin batık pis kirli hali, gıda tüp gaz kuyruklarını gördük. bütün bu olumsuzluklarda Türkiyeyi AK PARTİ kurtardı. başkasını aramaya gerek yok. ülkenin kanını iliğini emen düşman dostları chpkk hdpkk, ipkk ya oy vermek akıl işi olamaz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kürt idris 2019-02-20 09:04:40 @Millet İttifakı

yaşasın hdp yaşasın millet ittifakı kahrolsun kalles domates patlıcan hıyarto ittifakı

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ah sözde muhalifler ah!!!! 2019-02-19 20:52:08

Bunlar belediyeleri alsa ne olacak ? Kumanda sarayin elinde , maliye ve personel kararname ile tayyipe baglandi! siz cadir tiyatrosu yaparken tayyip mali götürdü bile!

Avatar
Harun 2019-02-20 00:09:04

Aydın denen trol yavşaklar hassssiktirin

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-19 19:00:33

Surahiciler! Solcularla karşılıklı saksoya devam..yeterki hükümet düşsün..amerikadan atılan gazları solumaya devam

Misafir Avatar
2 pozlu ihanetçiler 2019-02-19 19:17:03 @Ülkücü Aydın

bu iki şahır Türkiyeye ihanet peşindeler. üçüncü şahısda hapistedir adıda Selahattin Demirtaş. bunlaın hepsinin hedefi Türkiyeye ve türk- kürt halkına zarar vermek.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
oh ne ala haber. ALDATMACILAR SİZİİİ 2019-02-19 19:15:38 @Ülkücü Aydın

AK PARTİ ile MHP ortak olur ittifak eder alay ederler mhp falan şehri AK PARTİ ye bıraktı falan. bunların ki ? bunlarınki RANT peşinde koşmak kardeşlerim. chpkk ve iyipkk bunlardan idareci olmaz . bunlar hendek terörüne ve kapitalist faiz lobisine birde soygunculara çalışır. aman bu millet ittifakına o vermeyelim.

Beğenmedim! (5)
Avatar
aydın 2019-02-19 23:29:04

chp e terör desdekcisi hdp yi eleştirmedigi sürece taban iyi partiye kayacak,akıl var izan var,hdp e savaş var masaya pkk ile oturulmalı diyor.bunun manası asker katletemek normal,chp e bu konuda hdp yi eleştirmedigi gibi bir de yakın duruyor,sezai temelli yerelde görüşülüyor deniyor chp de ses yok.bu hainliktir bu bukelemanlıktır,31 mart ta halkın tekmesi geliyor hdp e sevicilere,kürt halkının terörü sevmdigi belli hendekler den önce hdp e oyuna bakın bir de sonra.halk yılmış