Millet İttifakı'nın oy oranı kaç?

24 Haziran seçimleri için son anket sonuçları gelmeye devam ediyor. Millet İttifakı'nın oy oranı kaç?

07 Mayıs 2018 Pazartesi 11:46
Millet İttifakı'nın oy oranı kaç?
version="
Son Güncelleme: 07.05.2018 12:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-07 11:48:38

KAZANACAK

Misafir Avatar
YESE NE YEMESE NE 2018-05-07 16:49:20 @Millet İttifakı

HAİN ŞEMDİN'İN KARDEŞİ SİZDEN ADAY. DEMEK Kİ SİZİ KENDİNE EŞ GÖRMÜŞ.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
YESE NE YEMESE NE 2018-05-07 16:47:30 @Millet İttifakı

HAİN SİZSİNİZ LEM.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NUMARA yı YEMEZLER 2018-05-07 15:34:15 @Millet İttifakı

MİLLETİN İTTİFAKI demeyin buna düp e düz İHANET İTTİFAKI DEYİN . terörler iş birliği ittifakı deyin, teröristleri, ABD AB ajanlarını koruma ittifakı deyin. ABD nin çıkarlarını koruma ittifakı deyin ama sakın HALKIN İTTİFAKI demeyin. HALKIN İTTİFAKI AKP VE MHP İTİFAKIDIR. .

Beğenmedim! (10)
Avatar
EYYY AKP 2018-05-07 13:28:12

asgeri ucret 1603 tl
kira en az olmus 800 tl olmus millet ne yiyecek ne icecek

Misafir Avatar
@EYYY AKP x-----cevap 2018-05-07 15:38:33 @EYYY AKP

efendi bak ltfen. ne niyetle yazdığını bilmiyorum am yanlış yazdığın ortada. AKP iktidara geldiği yıl asgari ücretin bırakın yarrısı olmayı AYLIK OTOBÜS TAŞIMA ABONMANI ASGARİ ÜCRETİN ÜÇTE BİRİNE DENKTİ. BU GÜN AYLIK ABONMAN İSTANBULDA 180 TL HESABINI YAP.. BİR ÖRNEK DAHA. AKP HÜKÜMETİNDEN ÖNCE BİR ASGARİ ÜCRETE 100 DOLAR DENK GELİYORDU. BU GÜN BİR ASGARİ ÜCREDE 400 DOLARA YAKIN DÖVİZ ALIYORSUN. E DAHA NE DİYEYİM ANLAYANA MERHAMETİ OLANA VİCDANI OLANA NLATTIKLARIM YETER.

Beğenmedim! (5)
Avatar
cevher 2018-05-07 14:35:56

kürtler iyi muhasebe yapsınlar.ne yapalım yanı pkk sevmeyler çok...pkk olmayan kürtler kardeş olarak sayarız.

Misafir Avatar
t: @cevher x---evet 2018-05-07 15:41:00 @cevher

@cevher x---evet cevher Kürt Türk kardeştir pkk ya . eşkiya ya geçit yoktur. Müslüman Müslümanın kardeşidir. Türkiyede yaşayan her fert eşittir. Bu yüzden oylarımız AKP nindir.

Beğenmedim! (7)
Avatar
megri megri 2018-05-07 17:26:23

söyleyenler hain değil, Genel Kurmay Başkanını hapse tıktıranlar hain değil, MİLLET İTTİFAKI hain öyle mi? yalancı çobana döndünüz iyice.

Avatar
köylü 2018-05-07 12:33:17

ben sürekli şeriatçı kürtlerin bu gün türkiyenin kaderini nasıl değiştirdiğini yazıp duruyorum şeriatçı kürtlerin şeriatçılarda %8 oyu var bu şeriatçı kürtler şeriatçılara oy vermeseydi bu gün cumhuriyetimiz yıkılmamış olacaktı bu kürtler kürtlerinde devletsiz kalmasına neden olmuşlardır kürtlerin bir devleti olsaydı bu gün pkk olmayacaktı can ve mal kaybı olmayacaktı

Avatar
Köylū 2018-05-07 14:12:05

Köylù aynı fikirdeyim bende

Avatar
J. Kembağal 2018-05-08 21:04:10

Anketler ve araştırma sonuçları çoğunlukla gerçekten uzak neticeler vermektedir. Mesela en son 1 Kasım seçiminde Ak Partinin oy oranını %39 gösteren bile oldu ama neticede yapılan seçimde %49 küsur oy oranı ortaya çıktı.